خانهمقاله‌ها
چگونه از یک اکانت واتس اپ در چند گوشی استفاده کنیم؟

چگونه از یک اکانت واتس اپ در چند گوشی استفاده کنیم؟

واتس اپ در سال‌های اخیر سعی کرده تا فاصله خود را از رقیبانش به ویژه تلگرام کم کند؛ در همین راستا یکی از ویژگی‌هایی که اخیرا این اپلیکیشن اضافه کرده استفاده از چند گوشی برای یک حساب کاربری است که در ادامه روش انجام آن را مرور می‌کنیم.
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

تبلیغات

home_header

پیش از این واتس اپ به کاربران پلتفرم پیام‌رسانی رمزگذاری شده خود اجازه می‌داد تا حداکثر چهار دستگاه را به حساب کاربری خود متصل کنند، اما تنها یکی از این دستگاه‌ها می‌توانست گوشی هوشمند باشد.

اما خوشبختانه اکنون این وضعیت تغییر کرده است و واتس اپ قابلیت استفاده از یک حساب کاربری را در چندین گوشی عرضه کرده است. بنابراین حالا می‌توانید گوشی‌های دیگری را هم به عنوان آن چهار گزینه‌ای که داشتید متصل کنید، درست مانند زمانی که با واتس اپ در مرورگرهای وب، تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی اتصال برقرار می‌کنید.

image

 

چه آیفون داشته باشید چه یک گوشی اندرویدی، هر گوشی متصل شده به طور مستقل به واتس اپ وصل می‌شود و نضمین می‌کند که پیام‌ها، فایل‌های رد و بدل شده و تماس‌های شخصی شما رمزگذاری می‌شوند. فقط توجه داشته باشید که اگر گوشی اصلی شما برای مدت طولانی غیرفعال باشد، به طور خودکار از تمام دستگاه‌های همراه خود خارج خواهید شد.

مراحل زیر را دنبال کنید تا گوشی اضافی‌تان را با حساب کاربری واتس اپ خود راه‌اندازی کنید، پس از آن می‌توانید بدون خروج از سیستم بین گوشی‌ها جابجا شوید و چت‌های خود را از جایی که متوقف کرده بودید، ادامه دهید.

  1. واتس اپ را بر روی گوشی اضافی که می‌خواهید متصل کنید، نصب کنید
  2. به جای وارد کردن شماره تلفن مرتبط با حساب واتس اپ خود، روی گزینه Link to account ضربه بزنید تا یک کد QR ایجاد کنید
  3. بر روی گوشی اصلی خود برنامه واتس اپ را باز کنید و به آدرس Settings > Linked Devices بروید
  4. حالا روی Link a device کلیک کنید و کد QR را به وسیله دوربین گوشیتان اسکن کنید

به همین سادگی که دیدید! هنگامی که کد QR اسکن شد و همگام‌سازی کامل شد، می‌توانید تمام مکالماتی را که در گوشی اصلی خود داشته‌اید ببینید. شما همچنین می‌توانید پیام‌های متنی و صوتی را ارسال و دریافت کنید، در چت‌های گروهی شرکت کنید و دقیقا همه کارهای دیگری را که در گوشی اصلی خود انجام می‌دادید، در گوشی‌های دیگر هم انجام دهید.


نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

بب

۱۴۰۲/۵/۲۸
من به گوشی اصلی ام دسترسی ندارم میخوام واتس اپ رو با شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر باز کنم آیا از این طریق چت های من پاک نمیشه؟

وزیری

۱۴۰۲/۲/۲۴
والا همچین چیزی اصلا وجود نداره گزینه linked to acount اصلا نیستش فقط ورود با شماره تلفن هستش

پیشنهاد سردبیر