خانهاخبار
برچسب قیمتی کنسول دستی ایسوس ROG Ally فاش شد

برچسب قیمتی کنسول دستی ایسوس ROG Ally فاش شد

محصول جدید ایسوس با برچسب قیمتی ۶۰۰ دلاری برای نسخه پایه عرضه خواهد شد.
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

ایسوس چند روز پیش به طور رسمی تایید کرد که اولین کنسول دستی این برند به نام ROG Ally در تاریخ ۱۱ مه مصادف با ۲۱ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. به لطف شایعات و گزارش‌های فراوان که تا به امروز منتشر شده‌اند، مشخصات فنی این محصول گیمینگ به طور کامل فاش شده است و حالا امروز نیز آخرین قطعه پازل جزئیات کنسول دستی ROG Ally یعنی برچسب قیمتی آن نیز لو رفت. 

image

افشاگری شناخته‌شده به نام SnoopyTech‌ به تازگی برچسب قیمتی نسخه‌های مختلف کنسول ROG Ally ایسوس را فاش کرده است. طبق گزارش این افشاگر، نسخه پایه کنسول دستی ایسوس که از پردازنده AMD Z1 بهره می‌برد با قیمت ۶۰۰ دلاری برای کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی NVMe M.2 SSD عرضه خواهد شد. 

نسخه حرفه‌ای‌تر کنسول دستی ROG Ally که از پردازنده قدرتمند AMD Z1 Extreme‌ برخوردار است با قیمت ۷۰۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. این قیمت برای نسخه حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی گزارش شده است. با این برچسب قیمتی، نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این کنسول (با پردازنده Z1 Extreme) مقداری گران‌تر از کانفیگ ۵۱۲ گیگابایتی کنسول استیم دک خواهد بود. 

image

شایان ذکر است که براساس شایعات پیشین، کنسول ROG Ally‌ از نمایشگر ۷ اینچی لمسی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر احتمالا قادر است به روشنایی ۵۰۰ نیتی دست پیدا کند. به علاوه، کنسول ایسوس از سیستم عامل ویندوز ۱۱ برخوردار خواهد بود و با سرویس‌هایی مانند استیم، اپیک گیمز و ایکس‌بکس گیم پس سازگار خواهد بود. شایعه شده است که باتری کنسول ROG Ally‌ از عمر بالایی برخوردار خواهد بود و از شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که کنسول ROG Ally‌ ایسوس با مشخصات فنی مانند درگاه Type-C، محفظه کارت حافظه microSD، اسپیکرهای دالبی اتمس و سنسور اثرانگشت همراه خواهد شد. این دستگاه همچنین از کارت گرافیک اکسترنال پشتیبانی می‌کند و با لوازم جانبی متعددی عرضه خواهد شد.