خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ احتمالا زودتر از موعد معرفی خواهند شد

گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ احتمالا زودتر از موعد معرفی خواهند شد

گزارشی جدید ادعا می‌کند سامسونگ برنامه زمانی برگزاری دومین رویداد آنپکد خود را تغییر خواهد داد.
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در سال‌های گذشته دومین رویداد آنپکد خود را که به رونمایی از محصولات جدید این برند شامل گوشی‌های تاشو و سری گلکسی واچ اختصاص داشته است، در ماه اوت برگزار کرده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی قصد دارد زمان برگزاری رویداد آنپکد پیش رو خود را تغییر دهد. 

طبق این گزارش که توسط منبعی نامشخص به اشتراک گذاشته شده است، دومین رویداد آنپکد سامسونگ در هفته آخر ماه ژوئیه سال جاری میلادی برگزار خواهد شد. برای مقایسه، رویداد آنپکد سال گذشته در تاریخ ۱۰ اوت مصادف با ۱۹ مرداد برگزار شد. انتظار می‌رود در رویداد پیش رو سامسونگ شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ / گلکسی زد فلیپ ۵، سری گلکسی واچ ۶ و سری تبلت‌های پرچمدار گلکسی تب اس ۹ باشیم. 

image

شایان ذکر است از آنجایی که سامسونگ عموما رویدادهای خود را در میانه هفته برگزار می‌کند، به احتمال زیاد دومین رویداد آنپکد نیز در تاریخ‌های ۲۵، ۲۶ و ۲۷ ژوئیه (۳، ۴ و ۵ مرداد) تقدیم کاربران خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که برگزاری یک رویداد در فاصله زمانی چند هفته زودتر تفاوت چندانی با گذشته نخواهد داشت ولی این تغییر زمان به خوبی نشان می‌دهد که سامسونگ نگران افزایش رقابت در بازار تحت سلطه خود یعنی بازار گوشی‌های تاشو است. در این راستا، به نظر می‌رسد این برند درنظر دارد زودتر گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را به عنوان رقبای گوشی‌هایی مانند اوپو فایند N2 و پیکسل فولد را روانه بازار کند تا میدان را برای دیگر تولید‌کنندگان گوشی‌های تاشو خالی نکند.