خانهاخبار
هوم پاد اکنون می‌تواند در صورت خاموش شدن زنگ دود به شما هشدار دهد

هوم پاد اکنون می‌تواند در صورت خاموش شدن زنگ دود به شما هشدار دهد

ویژگی که در هوم پاد فعال شده از زمان رونمایی آن معرفی شد، اما اپل آن را اخیرا فعال کرده است.
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

ویژگی تشخیص صدا که در آخرین نسخه هوم پاد و هوم پاد مینی تعبیه شده است، اکنون قادر است صدای زنگ هشدار را تشخیص دهد و در صورت بروز شرایط اضطراری به شما هشدار ارسال کند.

به گفته نشریه TechCrunch، گزینه تشخیص صدا از زمان رونمایی هوم پاد جدید در ژانویه (دی ۱۴۰۱) معرفی شد، اما اخیرا در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه می‌تواند هم آلارم‌های دود فعال و هم آشکارسازهای مونوکسید کربن را شناسایی کند و یک نوتیفیکیشن به آیفون، آیپد یا اپل واچ ارسال کند.

image

 

اگر در خانه هستید، زنگ هشدار دود را خواهید شنید، اما اگر در خانه نیستید یا به هر دلیلی دور از زنگ هشدار باشید، این ویژگی برای شما بسیار مفید است تا اطمینان حاصل شود که در صورت شناسایی دود یا مونوکسید کربن در اسرع وقت به شما هشدار داده می‌شود. برخی از ردیاب‌های دود هوشمند هستند و قادر به ارسال هشدار هستند، اما برای کسانی که سخت افزار استاندارد دارند، هوم پاد آرامش خاطر را ارایه می‌کند.

تشخیص صدای زنگ هشدار دود را می‌توان با استافده از برنامه هوم در دستگاه اپلی خود تنظیم کرد. تنظیمات هوم کیت که دارای یک دوربین هستند، می‌توانند ویدیویی را همراه با هشدار ارسال کنند تا بتوانید در یک نگاه ببینید چه چیزی ممکن است رخ داده باشد و مطابق با آن واکنش نشان دهید.

تشخیص صدا از طریق هوم پاد یا هوم پاد مینی انجام می‌شود و هشدار از دستگاهی به دستگاهی دیگر بدون دخالت سرورهای ابری اپل ارسال می‌شود.