خانهاخبار
سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه نسل دوم گلکسی بادز لایو ندارد

سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه نسل دوم گلکسی بادز لایو ندارد

به گفته یکی از افشاگران، شرکت سامسونگ دیگر قصد عرضه نسخه جدید گلکسی بادز لایو را نداشته و نسل بعدی ایرفون‌های بی‌سیم این شرکت، گلکسی بادز ۳ خواهد بود.
۲۸ فروردین ۱۴۰۲

در چند ماه گذشته، شاهد انتشار گزارشاتی بودیم که به ادعای آنها، سامسونگ قصد عرضه نسل دوم ایرفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو را در سال جاری میلادی داشت؛ اما در امروز به گفته یکی از افشاگران توییتری، سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه گلکسی بادز لایو ۲ نداشته و ایرفون بی‌سیم بعدی این شرکت، گلکسی لادز ۳ خواهد بود.

image

 

گلکسی بادز لایو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند؛ طراحی منحصر به فردی داشته که اکثر افراد را به یاد دانه‌های لوبیا می‌انداخت! این ایرفون‌ها که قابلیت نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط را نیز به همراه داشتند؛ با قیمت ۱۶۹ دلار به فروش می‌رسیدند که مقداری بیشتر از نسل اول گلکسی بادز و کمتر از گلکسی بادز پلاس بود. اکنون با توجه به گفته‌های این افشاگر، به نظر رسیده که کار ایرفون‌های بی‌سیم لوبیا-شکل سامسونگ به پایان رسیده است.

image

 

نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم این شرکت یا همان گلکسی بادز ۳، احتمالا از طراحی مشابه ایرفون‌های بی‌سیم رده بالای گلکسی بادز ۲ پرو استفاده خواهد کرد. نسخه پرو، با قیمت ۲۲۹ دلار روانه بازار شده و در سوی دیگر، گلکسی بادز ۲ قیمت ۱۴۹ را داشتند؛ بنابراین، می‌توان گفت که قیمت گلکسی بادز ۳ نیز حدود ۱۵۰ دلار خواهد بود. لیست تاریخ عرضه ایرفون‌های بی‌سیم متفاوت سامسونگ را نیز می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

  • گلکسی بادز (مارس ۲۰۱۹)
  • گلکسی بادز پلاس (فوریه ۲۰۲۰)
  • گلکسی بادز لایو‌ (آگوست ۲۰۲۰)
  • گلکسی بادز پرو (ژانویه ۲۰۲۱)
  • گلکسی بادز ۲ (آگوست ۲۰۲۱)
  • گلکسی بادز ۲ پرو (آگوست ۲۰۲۲)
  • گلکسی بادز ۳ (عرضه احتمالی در سال ۲۰۲۳)
  • گلکسی بادز ۳ پرو (عرضه احتمالی در سال ۲۰۲۴)

این افشاگر که با نام «Chunvn888» در توییتر فعالیت دارد؛ همچنین اعلام کرده که نسل بعدی ایرفون‌های بی‌سیم رده بالای سامسونگ یا همان گلکسی بادز ۳ پرو، احتمالا در سال ۲۰۲۴ به بازار آمده که با زمان‌بندی پیشین این شرکت برای عرضه ایرفون‌ها نیز همخوانی دارد.

image

گلکسی بادز ۲

نظر شما درباره پایان کار ایرفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز لایو چیست؟ آیا شما از جمله افرادی بودید که طراحی نامتعارف این ایرفون‌ها را می‌پسندیدید و یا گزینه‌هایی چون گلکسی بادز معمولی را به آنها ترجیح می‌دادید؟