خانهاخبار
آپدیت جدید دروبین برای سری پیکسل ۶ منتشر شد

آپدیت جدید دروبین برای سری پیکسل ۶ منتشر شد

بروزرسانی امروز دوربین برای پیکسل ۶ گوگل، بسیاری از ویژگی‌های دوربین پیسکل ۷ را برای گوشی قدیمی‌تر این شرکت به ارمغان می‌آورد.
۲۰ فروردین ۱۴۰۲

ویژگی شب جدید بهبود یافته گوگل (Night Sight)، ابتدا با سری پیکسل ۷ این شرکت معرفی و عرضه شد؛ حالا همانطور که قول داده شده بود، گوگل اکنون این قابلیت را به خانواده قدیمی پیکسل ۶ خود گسترش داده است. با این حال باید گفت که طبق گزارش 9to5Google، نوار بزرگنمایی جدیدی که در گوشی‌های پیکسل ۷ دیده بودیم، به پیکسل ۶ راه پیدا نکرده است.

در هر صورت ارایه بهبود ویژگی Night Sight حتی بدون نوار بزرگنمایی، در گوشی‌های پیکسل ۶ خبری خوش برای کاربران این سری از گوشی‌های گوگل است. کارکرد این ویژگی در پیکسل ۶ حالا سریع‌تر شده است، زیرا به ۵۰ درصد زمان نوردهی کمتری نیاز دارد؛ در نتیجه عکس‌های حالت شب جدید، تاری کمتری دارند و واضح‌تر هستند. علاوه بر حالت شب اختصاصی، گوگل روی +HDR به همراه «Bracketing» هم کار کرده تا نویز تصاویر را کاهش دهد.

دارندگان پیکسل ۶ هنگامی که به Night Sight بروند، متوجه ضامن جدیدی می‌شوند که به آنها امکان می‌دهد بین Night Sight سریع یا آهسته‌تر با نوردهی بیشتر انتخاب کنند. این محدوده بسته به شرایط بین ۲ تا ۶ ثانیه تنظیم شده است. در محیط‌های با نور خوب، نیازی به نوردهی ۶ ثانیه‌ای نخواهید داشت.

بر اساس گزارش‌ها، نسخه 8.8 دوربین گوگل به طور گسترده در حال عرضه است، بنابراین می‌توانید از طریق فروشگاه گوگل چک کنید که این بروزرسانی برای شما در دسترس است یا منتظز بروزرسانی خودکار باشید.