خانهاخبار
رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ لو رفت

رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ لو رفت

راس یانگ در گزارش جدید خود به افشای رنگ‌بندی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ پرداخته است.
۱۶ فروردین ۱۴۰۲

حدودا یک ماه پیش بود که جزئیات مربوط به کانفیگ حافظه داخلی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ گلکسی زد فلیپ ۵ در دسترس کاربران قرار گرفت. در این راستا، نسخه جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در مدل‌های حافظه داخلی مشابه نسل قبلی روانه بازار خواهند شد. حالا اما به تازگی اطلاعات جدیدی از رنگ‌بندی گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ توسط افشاگر و تحلیلگر برجسته صنعت نمایشگر یعنی راس یانگ در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

براساس گزارش راس یانگ، گلکسی زد فلیپ ۵ در چهار رنگ شامل رنگ‌های بژ، خاکستری، سبز روشن و صورتی روشن عرضه خواهد شد. از آن سو، گلکسی زد فولد ۵ نیز در سه رنگ بژ، مشکی و آبی روشن روانه بازار خواهد شد. البته این افشاگر ادعا کرد که سامسونگ برای رنگ‌های مختلف این دو گوشی تاشو نام‌‌های به خصوصی را انتخاب خواهد کرد. به علاوه، رنگ‌های مدل Bespoke نیز برای گوشی‌های تاشو سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت. 

image

شایان ذکر است که تا رونمایی از گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ زمان زیادی باقی مانده است و تا به امروز نیز سامسونگ هیچ اشاره رسمی به گوشی‌های تاشو خود نداشته است. در این راستا، شایعات اذعان داشته‌اند که گلکسی زد فلیپ ۵ از نمایشگر کاور بزرگ با اندازه بین ۳ تا ۴ اینچ بهره خواهد برد در حالی که گلکسی زد فولد ۵ به لولای جدید با طراحی قطره‌ای مجهز خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ اخیرا در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفتند و مشخص شد که این دو گوشی تاشو از نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو موسوم به Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy بهره خواهد برد. این تراشه در سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ نیز به کار رفته است.