خانهاخبار
طراحی آنر 80 جی‌تی و تبلت آنر V8 پرو در پوستری رسمی دیده شد

طراحی آنر 80 جی‌تی و تبلت آنر V8 پرو در پوستری رسمی دیده شد

آنر قرار است به زودی از محصولات جدید خود که شامل یک گوشی گیمینگ و تبلت می‌شود رونمایی کند.
۲۹ آذر ۱۴۰۱

همانطور که دیروز به طور رسمی اعلام شد، مدل جدید سری آنر 80 موسوم به آنر 80 جی‌تی قرار است در تاریخ 26 دسامبر مصادف با 5 دی معرفی شود. به علاوه، انتظار می‌رود آنر به همراه این گوشی از یک تبلت جدید نیز رونمایی کند. در این راستا، امروز این برند چینی با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی چینی Weibo طراحی آنر 80 جی‌تی و آنر V8 پرو را نشان داد. تیزرهایی نیز از این گوشی هوشمند توسط آنر به اشتراک گذاشته شده است که برخی از مشخصات فنی آنر 80 جی‌تی را اعلام می‌کند.

image

براساس این تیزرها، آنر 80 جی‌تی به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که با توجه به ماهیت آن به عنوان یک دستگاه گیمینگ چندان دور از ذهن نیز نبود. همراه با سخت‌افزار قدرتمند، آنر 80 جی‌تی از یک تراشه اختصاصی نمایشگر نیز بهره خواهد برد که قادر است نرخ نوسازی فوق سریع ولی بهینه را فعال کند. آنر 80 جی‌تی با سخت‌افزار خود به دومین گوشی برند آنر پس از گوشی تاشو مجیک Vs بدل خواهد شد که با تراشه کوالکام عرضه می‌شود.

همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، آنر 80 جی‌تی در پنل جلویی خود میزبان نمایشگر اولد تخت است که در آن ناچ حفره دوربین سلفی جای گرفته است. با توجه به شایعات منتشر شده، آنر 80 جی‌تی با برچسب قیمتی بسیار رقابتی بر خلاف مشخصات فنی قدرتمند خود روانه بازار خواهد شد که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر اطلاعات زیادی پیرامون تبلت آنر V8 پرو منتشر نشده است ولی براساس آنچه در این پوستر مشخص است، در پنل پشتی این تبلت دو دوربین قرار خواهد داشت. به علاوه، قبلا نیز تایید شده بود که آنر V8 پرو از قلم هوشمند پشتیبانی خواهد کرد.