خانهاخبار
ال‌جی V30‌ اولین موبایل با اندازه دیافراگم f/1.6

ال‌جی V30‌ اولین موبایل با اندازه دیافراگم f/1.6

LG V30 در تاریخ 9 شهریور به‌طور رسمی در IFA برلین معرفی خواهد‌شد و حال ال‌جی وجود سنسور با گشودگی f/1.6 دیافراگم در دوربین دوگانه پرچمدار بعدی‌اش را تایید کرده‌است.
۱۳۹۶/۵/۱۹

با این حساب V30 بیشترین گشودگی دیافراگم دوربین در بین تمامی پرچمداران حال‌حاضر را خواهد داشت و 25٪ جذب نور بیشتری نسبت به f/1.8 به‌کار رفته در V20 و G6 همین شرکت و یا گوشی‌هایی مثل iPhone 7 خواهد داشت.

image

در کنار دیافراگم بزرگتر V30 همچنین لنز شیشه‌ای Crystal Clear ال‌جی هم خودنمایی می‌کند، لنزی که گفته می‌شود از همتایان پلاستیکی خود یک سر‌و‌گردن بالاتر است و در جذب نور و بهبود رنگ‌ها عملکرد بهتری دارد، ویژگی که معمولا به دوربین‌های DSLR نسبت داده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های دوربین V30 بهبود قابلیت Wide-Angle و گسترش 30 درصدی گستره لنز است که ثبت تصاویر از محیط‌های بزرگ و یا عکس‌های دسته‌جمعی (به گفته ال‌جی Wefies!) را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

دوربین گوشی هم باوجود فوکوس لیزری AF، تثبیت کننده اپتیکال و الکتریک بازهم از V20 حدود 30٪ کوچکتر است. مشخص است ال‌جی امسال تمرکز ویژه‌ای بر دوربین دارد و می‌خواهد آن‌را به انتخاب اول علاقه‌مندان به عکاسی تبدیل کند و قطعا ویژگی‌‌های جذاب دیگری هم دارد که برای دیدنشان باید تا 9 شهریور و IFA برلین صبر کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۵/۲۷
بی شک بهترین گوشیه امسال خاهد شد و سامسونگ باید بره ماشین کنترلی درس کنه تا گوشی هایه حاویه ترقه گوشی خاستید بخرید پرچمدارایه ال جی هواوی اچ تی سی ایفون هم به خاطره قیمته بالاش پیشنهاد نمیشه

فاطی

۱۳۹۶/۵/۲۴
دقیقا بمب اتمی که الجی v30 رو نابود میکنه

سعیدfm

۱۳۹۶/۵/۲۴
نه زنده باد بمب اتم سامهنگ

سعیدfm

۱۳۹۶/۵/۲۳
برو جمعش کن بچه تو اگه یه دونه فقط یه مشِل از جی 6 پیدا کردی من بهت جایزه شکلات میدم

007

۱۳۹۶/۵/۲۲
لطفا در مورد چیزی که اطلاع نداری حرف نرن.