خانهاخبار
ارائه موبایل نشانه شخصیت شماست!

ارائه موبایل نشانه شخصیت شماست!

تعجب نکنید اخیراً در شهر Tampre قرار شده است که در سیستم حمل و نقل عمومی از گوشی تلفن همراه استفاده شود. مسئولین این شهر( که یکی از شهرهای پر جمعیت ........
۱۵ مهر ۱۳۸۵
تعجب نکنید اخیراً در شهر Tampre قرار شده است که در سیستم حمل و نقل عمومی از گوشی تلفن همراه استفاده شود.
مسئولین این شهر( که یکی از شهرهای پر جمعیت فنلاند می باشد )همیشه به دنبال روشی برای حل معضل ارائه بلیت شهروندان بوده اند.
به گزارش گروه خبری جی.اس.ام،این پروژه که با همکاری شرکت نوکیا انجام می پذیرد به این صورت خواهد بود که موبایل شما نقش کارت مسافرتی(یا همان کارت متروی خودمان) را ایفا می کند. مسافران می توانند پیش از آغاز سفر موبایل خود را شارژ مالی نموده (مانند کارت مترو، مبلغی را واریز نمایند)، این مبلغ در گوشی ثبت گشته و از طریق شبکه و اتصال به گوشی میزان هزینه سوار شدن شما از مبلغ اعتبارتان کسر می گردد.
نوکیا موبایل 3220 را به طور آزمایشی به این نرم افزار مجهز نموده است که از تکنولوژی NFC استفاده می کند. این سیستم در حقیقت اجازه می دهد موبایل بطور ایمن و بدون خطر بتواندنقش کارتهای هوشمند را ایفا نماید. این سیستم اجازه مشاهده ی اعتبار،مکانهای رفته شده و بلیت های خریداری شده و تغییرات اجتماعی ایجاد شده را در گوشی همراه به مسافران می دهد.