خانهاخبار
400 هزار تماس مردمی با 09990

400 هزار تماس مردمی با 09990

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: در ماه گذشته بیش از 400 هزار تماس تلفنی با مرکز مردمی" 09990 " صورت گرفته است.
۳ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: در ماه گذشته بیش از 400 هزار تماس تلفنی با مرکز مردمی" 09990 " صورت گرفته است.

"داوود زارعیان" اظهار داشت: مرکز رسیدگی به شکایات و بازرسی عملکرد "09990" یک مرکز در شرکت مخابرات ایران است که علاوه بر دریافت شکایات نقش مشاوره ای را برای مردم نیز ایفا می کند.

وی با بیان این که روزانه نزدیک 13تا 15 هزار تماس با این مرکز گرفته می شود،افزود: در حوزه مکانیزه تقریبا 11 هزارتماس و در حوزه اپراتوری 11هزار تماس گرفته می شود.

زارعیان افزود : هم اکنون هم مرکز اپراتوری و هم مرکز مکانیزه از 8تا 4 بعداز ظهر فعال است و از4 بعد ازظهر تا 8 صبح نیز سیستم مکانیزه این مرکز مشغول به کار است.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرت با بیان این که سوالاتی که سیستم مکانیزه مرکز نتواند پاسخ دهد در سیستم ثبت شده و پس از آن به کاربران پاسخ داده می شود گفت: بیشترین سئوالات مطرح شده با این مرکز مردمی در ماه اخیر، در خصوص خدمات بوده که بیشتر مربوط به چگونگی ثبت نام و زمان واگذاری سیم کارت های اپراتور اول است.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پایان خاطر نشان کرد: این شبکه برای اپراتور اول در نظر گرفته شده است ولی در صورتی که سوولات و شکایاتی در خصوص سایر اپراتور ها در این مرکز مطرح شود 09990 شکایات و سئوالات را به شرکت های مذکور منعکس می کند.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: در ماه گذشته بیش از 400 هزار تماس تلفنی با مرکز مردمی" 09990 " صورت گرفته است.

"داوود زارعیان" اظهار داشت: مرکز رسیدگی به شکایات و بازرسی عملکرد "09990" یک مرکز در شرکت مخابرات ایران است که علاوه بر دریافت شکایات نقش مشاوره ای را برای مردم نیز ایفا می کند.

وی با بیان این که روزانه نزدیک 13تا 15 هزار تماس با این مرکز گرفته می شود،افزود: در حوزه مکانیزه تقریبا 11 هزارتماس و در حوزه اپراتوری 11هزار تماس گرفته می شود.

زارعیان افزود : هم اکنون هم مرکز اپراتوری و هم مرکز مکانیزه از 8تا 4 بعداز ظهر فعال است و از4 بعد ازظهر تا 8 صبح نیز سیستم مکانیزه این مرکز مشغول به کار است.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرت با بیان این که سوالاتی که سیستم مکانیزه مرکز نتواند پاسخ دهد در سیستم ثبت شده و پس از آن به کاربران پاسخ داده می شود گفت: بیشترین سئوالات مطرح شده با این مرکز مردمی در ماه اخیر، در خصوص خدمات بوده که بیشتر مربوط به چگونگی ثبت نام و زمان واگذاری سیم کارت های اپراتور اول است.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پایان خاطر نشان کرد: این شبکه برای اپراتور اول در نظر گرفته شده است ولی در صورتی که سوولات و شکایاتی در خصوص سایر اپراتور ها در این مرکز مطرح شود 09990 شکایات و سئوالات را به شرکت های مذکور منعکس می کند.