فرم های جدید ایرانسل، جایگزین صورت حساب های مشکل دار
به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، در پی بروز ابهاماتی در قبض صورتحساب ماهیانه مشتركان سیمكارتهای دایمی ایرانسل به زودی فرمهای جدید صورتحساب برای آنها ارسال خواهد شد.
روابط عمومی شرکت ایرانسل اعلام کرد:در فرمت جدید صورتحساب ماهانه مشتركان مشكلات گذشته وجود ندارد و سعی شده که هزینۀ كاركرد ماهیانه به طور شفاف به اطلاع مشتركان برسد تا در این زمینه به مشكلی برخورد نكنند.
مدیر عامل ایرانسل اظهار امیدواری کرده است که صورتحسابهای جدید تا پایان این دوره در اختیار مشتركان ایرانسل قرار گیرد.
علیرضا قلمبر دزفولی همچنین از مذاكره ایرانسل با بانك ملی برای پرداخت صورت حساب مشتركان خبر داد و گفت : مشترکان این اپراتور می توانند صورت حساب های خود را علاوه بر بانک ملت از طریق بانک ملی نیز پرداخت کنند .
وی در پاسخ به این سوال که برای وصل مجدد سیمكارت هایی که به دلیل عدم پرداخت بدهی قطع می شود چه اقدامی باید انجام داد، تصریح كرد: وقتی مشتركی بدهی خود را پرداخت میكند سریعا اطلاعات پرداخت صورتحساب آن به سیستم بیلینگ ایرانسل ارسال میشود و نیازی نیست مشترك برای وصل سیمكارت به مراكز خدمات ایرانسل مراجعه كند چرا كه پس از مدتی سیمكارتش وصل میشود، اما متاسفانه در برخی مواقع بانكها اطلاعات پرداخت مشترك را دیرتر ارایه میدهند و به همین منظور ممكن است سیمكارت آنها با تاخیر وصل شود.
وی یادآورشد:در تلاشیم این مشكلات را نیز با صدور صورتحسابهای جدید رفع كنیم.
دزفولی با بیان این كه برخی از مشتركان ایرانسل با این مشكل مواجهند كه در هر دوره صورتحساب خود را پرداخت میكنند اما در دوره بعدی بدهی قبل برایشان منظور میشود، خاطر نشان كرد: برخی از مشكلات در صورتحسابهای فعلی مشتركان وجود دارد كه سعی كردهایم با صدور صورت حسابهای جدید تمام این مشكلات رفع کنیم.
به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، در پی بروز ابهاماتی در قبض صورتحساب ماهیانه مشتركان سیمكارتهای دایمی ایرانسل به زودی فرمهای جدید صورتحساب برای آنها ارسال خواهد شد.
روابط عمومی شرکت ایرانسل اعلام کرد:در فرمت جدید صورتحساب ماهانه مشتركان مشكلات گذشته وجود ندارد و سعی شده که هزینۀ كاركرد ماهیانه به طور شفاف به اطلاع مشتركان برسد تا در این زمینه به مشكلی برخورد نكنند.
مدیر عامل ایرانسل اظهار امیدواری کرده است که صورتحسابهای جدید تا پایان این دوره در اختیار مشتركان ایرانسل قرار گیرد.
علیرضا قلمبر دزفولی همچنین از مذاكره ایرانسل با بانك ملی برای پرداخت صورت حساب مشتركان خبر داد و گفت : مشترکان این اپراتور می توانند صورت حساب های خود را علاوه بر بانک ملت از طریق بانک ملی نیز پرداخت کنند .
وی در پاسخ به این سوال که برای وصل مجدد سیمكارت هایی که به دلیل عدم پرداخت بدهی قطع می شود چه اقدامی باید انجام داد، تصریح كرد: وقتی مشتركی بدهی خود را پرداخت میكند سریعا اطلاعات پرداخت صورتحساب آن به سیستم بیلینگ ایرانسل ارسال میشود و نیازی نیست مشترك برای وصل سیمكارت به مراكز خدمات ایرانسل مراجعه كند چرا كه پس از مدتی سیمكارتش وصل میشود، اما متاسفانه در برخی مواقع بانكها اطلاعات پرداخت مشترك را دیرتر ارایه میدهند و به همین منظور ممكن است سیمكارت آنها با تاخیر وصل شود.
وی یادآورشد:در تلاشیم این مشكلات را نیز با صدور صورتحسابهای جدید رفع كنیم.
دزفولی با بیان این كه برخی از مشتركان ایرانسل با این مشكل مواجهند كه در هر دوره صورتحساب خود را پرداخت میكنند اما در دوره بعدی بدهی قبل برایشان منظور میشود، خاطر نشان كرد: برخی از مشكلات در صورتحسابهای فعلی مشتركان وجود دارد كه سعی كردهایم با صدور صورت حسابهای جدید تمام این مشكلات رفع کنیم.