خانهاخبار
تاثیر تبلیغات بر جستجوهای موبایلی

تاثیر تبلیغات بر جستجوهای موبایلی

به گزارش گروه خبری GSM، مطالعاتی در زمینه جستجو از طریق موبایل صورت گرفته که در آن 80 شرکت کننده، 3 برنامه جستجوی موبایل متنی و 1 برنامه صوتی جستجو را مورد بررسی قرار دادند و نتایج جالبی در مورد انتخاب جستجوی موبایل بدست آوردند.
۳ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، مطالعاتی در زمینه جستجو از طریق موبایل صورت گرفته که در آن 80 شرکت کننده، 3 برنامه جستجوی موبایل متنی و 1 برنامه صوتی جستجو را مورد بررسی قرار دادند و نتایج جالبی در مورد انتخاب جستجوی موبایل بدست آوردند. یک نکته جالب این است که 79 درصد شرکت کنندگان در این بررسی علاقمند به جستجوهای موبایل به همراه تبلیغات هستند و 37 درصد اظهار کردند که بنرهای تبلیغاتی تاثیر مثبتی روی جستجوهای سریع می گذارند. این در حالیست که تبلیغات متنی که به صورت پیام کوتاه ارسال می شوند بدترین نوع تبلیغات شناخته شده اند که از نظر کاربران اصلاً قابل قبول نیستند. علاوه بر این، در ابتدا به نظر می رسید جستجوی صوتی شکل مناسب و مقبولی ار جستجو نباشد اما این نوع جستجو با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران روبرو شد. البته جستجوهای موبایلی در مراحل اولیه جستجو قرار دارند و زمینه های زیادی برای ارتقای آنها وجود دارد.