GSM-logo
خانهاخبار
پرندگان خشمگین به دنبال جذب یک میلیارد طرفدار

پرندگان خشمگین به دنبال جذب یک میلیارد طرفدار

گروه خبری GSM: توسعه دهندگان بازی پرندگان خشمگین هدف خود را ..
۰۱ مرداد ۱۳۹۰

تبلیغات

home_header
گروه خبری GSM: به گزارش پایگاه اینترنتی mcvuk ،توسعه دهندگان بازی پرندگان خشمگین هدف خود را به دست اوردن یک میلیارد طرفدار با نفوذ به بازار چین عنوان کرده‌اند.

بنابر گزارش فارنت،
Rovio این غول فنلاندی سازنده بازی امیدوار است تا بتواند پرندگان خشمگین را به مانند ماریو و میکی موس به یک نماد همیشگی تبدیل کند و برای همین قصد دارد فعلا عنوان جدیدی تولید نکند.

پیتر وسترباکا بنیانگذار  Rovioدر این مورد می‌گوید:”ما می خواهیم به نخستین نام تجاری در صنعت سرگرمی با یک میلیارد طرفدار تبدیل شویم و البته انجام این پروسه دو تا ۳ سال به طول خواهد انجامید  و ما بر روی بازار چین حساب ویژه‌ای بازکرده ایم”.

پرندگان خشمگین برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ و ps3 در امسال عرضه خواهد شد درحالی که چندی است برای نینتندو نیز عرضه شده و مدت‌های مدیدی است که برای اپل ،اندروید و همچنین psp ریلیز شده است و دارای رکورد ۲۵۰ میلیون بار دانلود در پلتفرم موبایل نیز است.

در ضمن شرکت مذکور اقدام به تولید کالا از نماد پرندگان خود گرفته است و حتی در این راه کتاب آشپزی نیز منتشر کرده اند

وسترباکا معتقد است که با افزایش محصولات اینچنینی ،به حفظ نماد پرندگان خشمگین کمک فراوانی خواهد شد.
گروه خبری GSM: به گزارش پایگاه اینترنتی mcvuk ،توسعه دهندگان بازی پرندگان خشمگین هدف خود را به دست اوردن یک میلیارد طرفدار با نفوذ به بازار چین عنوان کرده‌اند.

بنابر گزارش فارنت،
Rovio این غول فنلاندی سازنده بازی امیدوار است تا بتواند پرندگان خشمگین را به مانند ماریو و میکی موس به یک نماد همیشگی تبدیل کند و برای همین قصد دارد فعلا عنوان جدیدی تولید نکند.

پیتر وسترباکا بنیانگذار  Rovioدر این مورد می‌گوید:”ما می خواهیم به نخستین نام تجاری در صنعت سرگرمی با یک میلیارد طرفدار تبدیل شویم و البته انجام این پروسه دو تا ۳ سال به طول خواهد انجامید  و ما بر روی بازار چین حساب ویژه‌ای بازکرده ایم”.

پرندگان خشمگین برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ و ps3 در امسال عرضه خواهد شد درحالی که چندی است برای نینتندو نیز عرضه شده و مدت‌های مدیدی است که برای اپل ،اندروید و همچنین psp ریلیز شده است و دارای رکورد ۲۵۰ میلیون بار دانلود در پلتفرم موبایل نیز است.

در ضمن شرکت مذکور اقدام به تولید کالا از نماد پرندگان خود گرفته است و حتی در این راه کتاب آشپزی نیز منتشر کرده اند

وسترباکا معتقد است که با افزایش محصولات اینچنینی ،به حفظ نماد پرندگان خشمگین کمک فراوانی خواهد شد.