لوگوی نوکیا تغییر کرد!
گروه خبری GSM: در حالی که شرکتهای بزرگ همواره...
۱۱ فروردین ۱۳۹۰
گروه خبری GSM: در حالی که شرکتهای بزرگ همواره بر آرمنوشته(Logo) خود تاکید دارند و هرگز آن را تغییر نمیدهند، نوکیا در یکی از محصولات جدید خود فونتی که با آن نام این شرکت نوشته شده است را تغییر داد و به عبارت دیگر، لوگوی نوکیا را عوض کرد.
به گزارش ایستنا، مدیران شرکت نوکیا این اقدام را یکی از استراتژیهای جدید خود برای حضور در بازار میدانند و اعلام کردهاند که قصد دارند شعار معروف خود را که Nokia Sans است، به Nokia Pure تغییر دهند.
فونتی که عبارت Nokia Sans با آن نوشته شده بود به گونهای است که چشم بیشتر کاربران با آن سازگار شده و به آن عادت کرده است. همچنین رنگ آبی که در آرمنوشته نوکیا به کارفته موجب شده است تا کاربران به محض دیدن این رنگ و فونت مخصوص، آرم نوکیا را در ذهن خود تدائی کنند.
اما عبارت Nokia Pure با فونت زیباتر و به صورت واضحتر نوشته شده است. شرکت نوکیا ادعا میکند که لوگوی جدید خود را برای دنیای دیجیتالی مدرن طراحی کرده است.
این طور که گفته میشود، بهزودی محصولات جدید نوکیا با این لوگو و فونت وارد بازار میشوند تا از این پس کاربران محصولات بزرگترین تولیدکننده تلفنهمراه در جهان را اینگونه بشناسند.گروه خبری GSM: در حالی که شرکتهای بزرگ همواره بر آرمنوشته(Logo) خود تاکید دارند و هرگز آن را تغییر نمیدهند، نوکیا در یکی از محصولات جدید خود فونتی که با آن نام این شرکت نوشته شده است را تغییر داد و به عبارت دیگر، لوگوی نوکیا را عوض کرد.
به گزارش ایستنا، مدیران شرکت نوکیا این اقدام را یکی از استراتژیهای جدید خود برای حضور در بازار میدانند و اعلام کردهاند که قصد دارند شعار معروف خود را که Nokia Sans است، به Nokia Pure تغییر دهند.
فونتی که عبارت Nokia Sans با آن نوشته شده بود به گونهای است که چشم بیشتر کاربران با آن سازگار شده و به آن عادت کرده است. همچنین رنگ آبی که در آرمنوشته نوکیا به کارفته موجب شده است تا کاربران به محض دیدن این رنگ و فونت مخصوص، آرم نوکیا را در ذهن خود تدائی کنند.
اما عبارت Nokia Pure با فونت زیباتر و به صورت واضحتر نوشته شده است. شرکت نوکیا ادعا میکند که لوگوی جدید خود را برای دنیای دیجیتالی مدرن طراحی کرده است.
این طور که گفته میشود، بهزودی محصولات جدید نوکیا با این لوگو و فونت وارد بازار میشوند تا از این پس کاربران محصولات بزرگترین تولیدکننده تلفنهمراه در جهان را اینگونه بشناسند.
به گزارش ایستنا، مدیران شرکت نوکیا این اقدام را یکی از استراتژیهای جدید خود برای حضور در بازار میدانند و اعلام کردهاند که قصد دارند شعار معروف خود را که Nokia Sans است، به Nokia Pure تغییر دهند.
فونتی که عبارت Nokia Sans با آن نوشته شده بود به گونهای است که چشم بیشتر کاربران با آن سازگار شده و به آن عادت کرده است. همچنین رنگ آبی که در آرمنوشته نوکیا به کارفته موجب شده است تا کاربران به محض دیدن این رنگ و فونت مخصوص، آرم نوکیا را در ذهن خود تدائی کنند.
اما عبارت Nokia Pure با فونت زیباتر و به صورت واضحتر نوشته شده است. شرکت نوکیا ادعا میکند که لوگوی جدید خود را برای دنیای دیجیتالی مدرن طراحی کرده است.
این طور که گفته میشود، بهزودی محصولات جدید نوکیا با این لوگو و فونت وارد بازار میشوند تا از این پس کاربران محصولات بزرگترین تولیدکننده تلفنهمراه در جهان را اینگونه بشناسند.گروه خبری GSM: در حالی که شرکتهای بزرگ همواره بر آرمنوشته(Logo) خود تاکید دارند و هرگز آن را تغییر نمیدهند، نوکیا در یکی از محصولات جدید خود فونتی که با آن نام این شرکت نوشته شده است را تغییر داد و به عبارت دیگر، لوگوی نوکیا را عوض کرد.
به گزارش ایستنا، مدیران شرکت نوکیا این اقدام را یکی از استراتژیهای جدید خود برای حضور در بازار میدانند و اعلام کردهاند که قصد دارند شعار معروف خود را که Nokia Sans است، به Nokia Pure تغییر دهند.
فونتی که عبارت Nokia Sans با آن نوشته شده بود به گونهای است که چشم بیشتر کاربران با آن سازگار شده و به آن عادت کرده است. همچنین رنگ آبی که در آرمنوشته نوکیا به کارفته موجب شده است تا کاربران به محض دیدن این رنگ و فونت مخصوص، آرم نوکیا را در ذهن خود تدائی کنند.
اما عبارت Nokia Pure با فونت زیباتر و به صورت واضحتر نوشته شده است. شرکت نوکیا ادعا میکند که لوگوی جدید خود را برای دنیای دیجیتالی مدرن طراحی کرده است.
این طور که گفته میشود، بهزودی محصولات جدید نوکیا با این لوگو و فونت وارد بازار میشوند تا از این پس کاربران محصولات بزرگترین تولیدکننده تلفنهمراه در جهان را اینگونه بشناسند.
برچسبها: