پیام های بی ربط از جانب اپراتورهای مخابراتی
به گزارش گروه خبری GSM، بر اساس گزارش های اخیر در زمینه سرویس و اطلاعات بین 752 میلیون کاربر انگلیسی، بسیاری از کاربران موبایل نسبت به شیوه ارائه این سرویس ها و خدمات اطلاع رسانی ناراضی هستند.....
۲۴ مرداد ۱۳۸۶
به گزارش گروه خبری GSM، بر اساس گزارش های اخیر در زمینه سرویس و اطلاعات بین 752 میلیون کاربر انگلیسی، بسیاری از کاربران موبایل نسبت به شیوه ارائه این سرویس ها و خدمات اطلاع رسانی ناراضی هستند. 70 درصد موبایل داران گفتند که پیام های تبلیغاتی یا اطلاعاتی که برای آنها ارسال می شوند کاملاً بی ربط به کار یا خواسته آنها و اصلاً برایشان سودمند نیست. 64 درصد این پیام ها و تبلیغات را آزاردهنده خوانده و فقط 11 درصد از افراد تحت بررسی بر اساس این پیام ها خرید کردند یا به آنها توجه کرده اند. در این بررسی مشخص شد که چقدر اپراتورها در زمینه جلب رضایت مشترکان خود ضعیف عمل می کنند، بطوریکه 75 درصد افراد بین 54-45 سال، 78 درصد مشترکان 64-55 سال و حتی جوانان و نوجوانان پیام ها و تبلیغات را بی ربط و الکی می دانند. بسیاری از کابران موبایل اروپایی درصدد تغییر اپراتورها برای دریافت سرویس های بیشتر و با کیفیت تر مخابراتی و راحت شدن از دست پیام های بی ربط هستندبه گزارش گروه خبری GSM، بر اساس گزارش های اخیر در زمینه سرویس و اطلاعات بین 752 میلیون کاربر انگلیسی، بسیاری از کاربران موبایل نسبت به شیوه ارائه این سرویس ها و خدمات اطلاع رسانی ناراضی هستند. 70 درصد موبایل داران گفتند که پیام های تبلیغاتی یا اطلاعاتی که برای آنها ارسال می شوند کاملاً بی ربط به کار یا خواسته آنها و اصلاً برایشان سودمند نیست. 64 درصد این پیام ها و تبلیغات را آزاردهنده خوانده و فقط 11 درصد از افراد تحت بررسی بر اساس این پیام ها خرید کردند یا به آنها توجه کرده اند. در این بررسی مشخص شد که چقدر اپراتورها در زمینه جلب رضایت مشترکان خود ضعیف عمل می کنند، بطوریکه 75 درصد افراد بین 54-45 سال، 78 درصد مشترکان 64-55 سال و حتی جوانان و نوجوانان پیام ها و تبلیغات را بی ربط و الکی می دانند. بسیاری از کابران موبایل اروپایی درصدد تغییر اپراتورها برای دریافت سرویس های بیشتر و با کیفیت تر مخابراتی و راحت شدن از دست پیام های بی ربط هستند