خانهاخبار
مدیرعامل شیائومی: قیمت سری شیائومی ۱۵ افزایش پیدا می‌کند!

مدیرعامل شیائومی: قیمت سری شیائومی ۱۵ افزایش پیدا می‌کند!

افزایش بهای تمام‌شده قطعات ظاهراً باعث می‌شود تا نسل جدید سری پرچمدار شیائومی گران‌تر شود. 

۴ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

شیائومی اخیراً تایید کرد که در تاریخ ۲۹ اکتبر سال جاری میلادی (۸ آبان ۱۴۰۳) از سری Xiaomi 15 رونمایی خواهد کرد که به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت مجهز می‌شود. حالا در حالی که هنوز این گوشی‌ها روانه بازار نشده‌اند، مدیرعامل این برند چینی تایید کرده که قیمت سری شیائومی ۱۵ افزایش پیدا خواهد کرد.

گزارش افزایش قیمت سری شیائومی ۱۵

لی جون، مدیرعامل شیائومی، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده که شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو با قیمت بالاتری همراه خواهند شد. ظاهراً افزایش بهای تمام‌شده قطعات باعث می‌شود تا این محصولات پرمیوم گران‌تر شوند.

آقای جون در گزارش خود تایید کرده شیائومی ۱۴ آخرین پرچمدار این برند به شمار می‌رود که با قیمت پایه ۳۹۹۹ یوآن (۵۶۲ دلار) روانه بازار شده است. 

شیائومی ۱۵ پرو

رییس ارشد برند شیائومی، لو ویبینگ، در پستی جداگانه اعلام کرده که تراشه جدید سری پرچمدار این شرکت با قیمت بالاتری همراه شده است. به علاوه، افزایش قیمت حافظه نیز نقش به‌سزایی در گران‌ترشدن سری شیائومی ۱۵ خواهد داشت.

افزایش قیمت سری شیائومی ۱۵

شایعه شده مدل استاندارد سری پرچمدار شیائومی با قیمت ۴۲۹۹ (۶۰۴ دلار) یوآن روانه بازار خواهد شد که به نسبت مدل قبلی، ۳۰۰ یوآن (۴۳ دلار) افزایش پیدا می‌کند. گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که به دلیل افزایش چشمگیر بهای قطعات کلیدی مانند تراشه، نسل جدید پرچمدارهای اندرویدی احتمالاً با قیمت بالاتری به فروش خواهند شد.

برچسب‌ها: