خانهاخبار
سامسونگ دو نسخه از گلکسی زد فولد ۷ را عرضه می‌کند

سامسونگ دو نسخه از گلکسی زد فولد ۷ را عرضه می‌کند

گزارش‌ شده دو مدل از نسل جدید پرچمدار تاشو سامسونگ روانه بازار خواهد شد.

۴ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

چند روز پیش، سامسونگ از جدیدترین گوشی تاشو خود موسوم به Galaxy Z Fold Special Edition رونمایی کرد که تنها برای بازارهای کره جنوبی و چین عرضه می‌شود. در واقع، برای نخستین‌بار، غول فناوری کره دو مدل از سری زد فولد را در یک سال معرفی می‌کند.

حالا اما گزارشی در دسترس قرار گرفته که نشان می‌دهد سامسونگ ظاهراً سال آینده استراتژی مشابهی را پیاده‌سازی می‌کند و دو نسخه از نسل جدید پرچمدار تاشو خود را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

گلکسی زد فولد ۶

طبق گزارش وبسایت GalaxyClub، این برند در حال توسعه دو مدل از Galaxy Z Fold 7 است. منابع خبری اعلام کرده‌اند که گلکسی زد فلیپ ۷ و گلکسی زد فولد ۷ به ترتیب از شناسه‌های B7 و Q7 بهره می‌برند. افزون‌بر این دو شناسه، یک اسم‌رمز سوم موسوم به Q7M نیز شناسایی شده است. 

منابع خبری اذعان داشته‌اند که فرآیند ساخت مدل Q7M همزمان با نسخه Q7 پیش می‌رود. با توجه به این موضوع، این دو دستگاه به احتمال زیاد در بازه زمانی یکسان روانه بازار خواهند شد. 

امکان دارد نسخه دوم زد فولد ۷ همان مدل Special Edition باشد که احتمالاً با بدنه باریک‌تر و سیستم دوربین بهتر همراه خواهد شد. همچنین احتمال دارد این دستگاه گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ باشد که گزارش‌های نیز قبلی به آن اشاره کرده‌اند. 

برچسب‌ها: