خانهاخبار
سیستم دوربین وان پلاس ۱۳ بهبود پیدا می‌کند

سیستم دوربین وان پلاس ۱۳ بهبود پیدا می‌کند

پرچمدار موردانتظار وان پلاس با سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، فوق‌عریض و پریسکوپی عرضه خواهد شد.

۴ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، پرچمدار پرمیوم وان پلاس یعنی OnePlus 13 در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۱۰ آبان ۱۴۰۳) رونمایی خواهد شد. این گوشی در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل خواهد بود که در آن سه سنسور قرار خواهند گرفت.

طراحی وان پلاس ۱۳

حالا غول فناوری چینی به تازگی تیزرهایی را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهند هر سه سنسور این محصول با بهبودهای قابل‌توجهی همراه خواهند شد. 

طبق تیزرهای منتشرشده، دوربین اصلی این پرچمدار از سنسور LYT-808 برخوردار می‌شود. افزون‌بر این دوربین، گوشی وان پلاس سنسور تله‌فوتو پریسکوپی و لنز فوق‌عریض را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

دوربین اصلی وان پلاس ۱۳.jpg

سنسور تله‌فوتو وان پلاس ۱۳ طراحی معمول لنزهای پریسکوپی را کنار خواهد گذاشت و سیستم دومنشوری را به همراه خواهد داشت. به لطف این ویژگی، اندازه سنسور کوچک‌تر می‌شود و راحت‌تر در بدنه نازک دستگاه قرار می‌گیرد.

دوربین تله‌فوتو وان پلاس ۱۳

به مانند نسل قبلی، دوربین‌های این محصول پرمیوم توسط برند هسل‌بلاد بهینه‌سازی می‌شوند. لنز تله‌فوتو این دستگاه که از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی می‌کند، سنسور 1/1.95 را به همراه دارد. گشودگی دیافراگم این دوربین برابر با f/2.6 خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد وان پلاس ۱۳ به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهد شد که با حافظه رم LPDDR5x تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی UF 4.0 تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. از دیگر مشخصات فنی این پرچمدار می‌توان نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی) را نام برد.  

برچسب‌ها: