خانهاخبار
رندرهای شیائومی ۱۵ اولترا طراحی آن را نشان می‌دهند

رندرهای شیائومی ۱۵ اولترا طراحی آن را نشان می‌دهند

به تازگی تصاویر رندری و بخشی از مشخصات فنی پرچمدار پرمیوم شیائومی در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند.

۳ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

انتظار می‌رود شیائومی در ماه جاری میلادی (اکتبر / اوایل آبان ۱۴۰۳) از سری Xiaomi 15‌ رونمایی کند که در دو مدل استاندارد و پرو روانه بازار خواهد شد. گزارش شده مدل اولترا این سری پرچمدار در ماه فوریه سال آینده میلادی (بهمن تا اسفند ۱۴۰۳) از راه می‌رسد. 

در حالی که هنوز زمان زیادی تا رونمایی از پرچمدار پرمیوم غول فناوری چینی باقی مانده است، به تازگی تصاویر رندری و بخشی از مشخصات فنی این دستگاه در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند.

رندر شیائومی ۱۵ اولترا

افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar با همکاری وبسایت SmartPrix تصاویر و جزئیات فنی شیائومی ۱۵ اولترا را به اشتراک گذاشته است. همانطور که در رندرهای فاش‌شده مشاهده می‌کنیم، این محصول پرچمدار در دو رنگ مشکی و سفید به فروش خواهد رسید.

در پنل پشتی این گوشی ماژول دایره‌ای‌شکل عظیمی قرار خواهد گرفت که میزبان چهار سنسور خواهد بود. یکی از لنزها در بخش بالایی ماژول و در کنار لوگوی لایکا جای می‌گیرد در حالی که سه دوربین دیگر به صورت افقی و در زیر این سنسور دیده می‌شوند. 

مدل مشکی رنگ شیائومی ۱۵ اولترا
مدل سفید رنگ شیائومی ۱۵ اولترا

طبق اطلاعات غیر رسمی، مدل اولترا شیائومی ۱۵ از سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که از زوم اپتیکال ۴٫۳ برابری و گشودگی دیافراگم f/2.6 پشتیبانی خواهد کرد. برای مقایسه، نسل قبلی این دستگاه به سنسور پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

افزون‌بر لنز پریسکوپی موردنظر، پرچمدار این برند با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابری همراه خواهد شد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

شایعه شده این دستگاه از نمایشگر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی متغیر (فناوری LTPO) پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این گوشی احتمالاً از باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار می‌شود که با شارژ ۹۰ واتی باسیم و ۸۰ واتی بی‌سیم همراه خواهد شد.

برچسب‌ها: