خانهاخبار
سری گلکسی S25 با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت عرضه می‌شود

سری گلکسی S25 با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت عرضه می‌شود

سامسونگ ظاهراً تصمیم گرفته تا تمامی مدل‌های سری پرچمدار خود با تراشه کوالکام روانه بازار کند.

۳ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

در چند وقت گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون تراشه‌هایی که در سری Galaxy S25 به کار خواهند رفت، در دسترس قرار گرفته‌اند. برای مثال، افشاگری به نام Sawyer Galox اخیراً ادعا کرد که نسخه‌های استاندارد و پلاس نسل جدید گلکسی اس به تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ مجهز خواهند شد.

حالا اما جزئیات تازه‌ای از گوشی‌های موردانتظار سامسونگ فاش شده که ادعا می‌کنند این محصولات تنها در یک مدل اسنپدراگون به فروش خواهند رسید. 

افشاگری با نام کاربری Chunvn8888 اعلام کرده که غول فناوری کره ظاهراً تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ را کنار خواهد گذاشت و سری گلکسی اس ۲۵ را به پردازنده Snapdragon 8 Elite مجهز خواهد کرد. با توجه به این موضوع، هر سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا این سری پرچمدار با تراشه قدرتمند کوالکام به فروش خواهند رسید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا

در ادامه گزارش خود، این فعال شناخته‌شده حوزه فناوری ضمن رد شایعات قبلی تایید کرد که گلکسی زد فلیپ ۷ از مدل جدید سری اگزینوس برخوردار نمی‌شود. از سوی دیگر، گلکسی S25 FE نیز احتمالاً با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این شایعه در حالی منتشر شده که گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌ بودند نسل جدید سری FE با یک تراشه از سری دیمنسیتی مدیاتک همراه خواهد شد. برای مقایسه، مدل S24 FE با پردازنده اگزینوس 2400e معرفی شده است. 

در خبری مشابه، وبسایت SE Daily اعلام کرده سامسونگ پروژه توسعه تراشه اگزینوس ۲۷۰۰ را آغاز کرده که از اسم رمز Ulysses بهره می‌برد. این سخت‌افزار ظاهراً برپایه نسل دوم فرآیند ۲ نانومتری اختصاصی غول فناوری کره ساخته خواهد شد. 

برچسب‌ها: