خانهاخبار
میان‌رده پرمیوم وان پلاس به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

میان‌رده پرمیوم وان پلاس به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

وان پلاس 13R به تازگی در گواهی SIRIM کشور مالزی لیست شده که عرضه آن در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند.

۳ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

وان پلاس در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۱۰ آبان ۱۴۰۳) از پرچمدار موردانتظار خود یعنی OnePlus 13 رونمایی خواهد کرد. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چین در حال توسعه نسخه ارزان‌تر این گوشی است که با نام OnePlus 13R روانه بازار می‌شود.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، میان‌رده پرمیوم این برند (شناسه مدل CPH2645) در گواهی SIRIM کشور مالزی لیست شده که عرضه آن در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند. 

گواهی Sirim اندونزی وان پلاس 13R

در گواهی موردنظر هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی این دستگاه نشده، ولی به لطف گزارش‌ها و شایعات غیر رسمی، بخشی از جزئیات مدل جدید سری R در اختیار کاربران قرار گرفته است. همانطور که می‌دانیم، محصولات سری R به عنوان دستگاه‌های پرچمدار مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شوند.

طبق اطلاعات فاش‌شده، وان پلاس 13R به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد. برای مقایسه، نسل قبلی این گوشی یعنی مدل 12R با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو روانه بازار شده است. به علاوه، شایعه شده میان‌رده وان پلاس باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به همراه خواهد داشت که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس 12R

برای تصویربرداری، این محصول از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (با اندازه 1/1.56 اینچی) استفاده خواهد کرد که به سری IMX9 سونی تعلق خواهد داشت. امکان دارد این گوشی به سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی نیز مجهز شود.

پنل جلویی مدل 13R احتمالاً میزبان نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K خواهد بود. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این گوشی با رابط کاربری OxygenOS 15 به فروش خواهد رسید.

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد وان پلاس 13R به عنوان مدل بازار جهانی OnePlus Ace 3 عرضه خواهد شد. برای یادآوری، گوشی Ace 2 با نام تجاری وان پلاس 12R در اختیار بازارهای بین‌المللی قرار گرفت. 

برچسب‌ها: