خانهاخبار
گوشی اقتصادی پوکو در تاریخ ۴ آبان معرفی می‌شود

گوشی اقتصادی پوکو در تاریخ ۴ آبان معرفی می‌شود

پوکو با انتشار تیزری زمان رونمایی و بخشی از مشخصات فنی گوشی Poco C75 را تایید کرد.

۲ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند شیائومی در حال توسعه یک گوشی اقتصادی از برند پوکو است که با نام Poco C75 روانه بازار می‌شود. حالا اما غول فناوری چین به تازگی عرضه گوشی موردانتظار خود را تایید و اعلام کرده که این دستگاه در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری میلادی (۴ آبان ۱۴۰۳) معرفی می‌شود. 

براساس تیزر رسمی، پوکو C75 به نمایشگر بزرگ ۶٫۸۸ اینچی و باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. به علاوه، این گوشی برای تصویربرداری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که ظاهراً از قابلیت‌های هوش مصنوعی برخوردار می‌شود.

تیزر رسمی پوکو C75

از نظر ظاهری ، نسخه جدید سری C از طراحی دو رنگ بهره می‌برد. همچنین این محصول ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل را به همراه دارد که در آن دو سنسور قرار می‌گیرند. 

محصول مقرون‌به‌صرفه پوکو در دو مدل حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. از دیگر ویژگی‌های فنی این دستگاه می‌توان به سنسور اثرانگشت کنار بدنه و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

کانفیگ‌های رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی به ترتیب با قیمت ۱۰۹ دلار و ۱۲۹ دلار (شامل تخفیف) روانه بازار می‌شوند. همچنین کاربران می‌توانند این محصول را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز خریداری نمایند.

براساس شایعات قبلی، نمایشگر مدل C75 از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، قلب تپنده این گوشی تراشه مدیاتک هلیو G85 خواهد بود. به علاوه، این دستگاه احتمالاً شارژ ۱۸ واتی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها: