خانهاخبار
سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای معرفی مدل ارزان گلکسی زد فولد ندارد

سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای معرفی مدل ارزان گلکسی زد فولد ندارد

برخلاف آنچه شایعات قبلی ادعا کرده‌اند، سامسونگ گلکسی زد فولد ارزان‌قیمت را روانه بازار نخواهد کرد.

۲ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

روز گذشته، سامسونگ از جدیدترین گوشی تاشو خود موسوم به Galaxy Z Fold Special Edition رونمایی کرد که به عنوان نسخه بهتر مدل زد فولد ۶ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی به نمایشگرهای بزرگ‌تر، بدنه باریک‌تر و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده و با قیمت بالاتری به نسبت مدل استاندارد روانه بازار می‌شود.

در چند ماه گذشته، شایعات مختلفی ادعا کرده‌اند که غول فناوری کره قصد دارد یک مدل ارزان‌قیمت از سری فولد را عرضه کند. حالا اما به نظر می‌رسد این برند هیچ برنامه‌های برای معرفی زد فولد ارزان‌قیمت ندارد.

گلکسی زد فولد ۶
 
وبسایت SamMobile ضمن نقل‌قول از یک مقام رسمی سامسونگ اعلام کرده که این تولیدکننده نسخه مقرون‌به‌صرفه پرچمدار تاشو خود روانه بازار نمی‌کند. 

شایان ذکر است که این برند کره‌ای ظاهراً به توسعه زد فولد ارزان‌تر فکر کرده، ولی بنا به دلایلی تصمیم گرفته تا این گوشی را امسال عرضه نکند. در صورت معرفی این دستگاه، امکان دارد این تاشدنی به سری محصولات FE تعلق داشته باشد. 

گزارش‌ها اذعان داشته‌اند که فرآیند توسعه زد فولد ۶ اف ای به نتایج مثبتی ختم نشده، چرا که این محصول به اندازه رقبای چینی نازک‌ و سبک نیست و از قلم هوشمند S-Pen‌ نیز پشتیبانی نمی‌کند. این دلایل ظاهراً سبب شده تا گلکسی زد فولد ارزان روانه بازار نشود. 

برچسب‌ها: