خانهاخبار
ریلمی GT7 پرو ماه آینده میلادی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود

ریلمی GT7 پرو ماه آینده میلادی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود

گوشی موردانتظار ریلمی به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهد شد.

۲ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

شب گذشته، کوالکام از تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Elite رونمایی کرد که در گوشی‌های پرمیوم اندرویدی مختلفی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، چندین برند مانند آنر و ایسوس تایید کرده‌اند که محصولات جدید آن‌ها به پردازنده قدرتمند غول تراشه‌‌سازی آمریکایی مجهز خواهند شد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ریلمی اعلام کرده که گوشی Realme GT 7 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ الیت بهره خواهد برد و در ماه آینده میلادی (نوامبر / آبان تا آذر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد.

ریلمی جی تی ۷ پرو

طبق اعلام رسمی، مدل جی‌تی ۷ پرو در طی ماه جاری میلادی (اوایل آبان ۱۴۰۳) برای بازار چین عرضه می‌شود و سپس در ماه نوامبر در اختیار بازارهای جهانی قرار می‌گیرد. این پرچمدار در بازارهای مختلفی مانند هند، ایتالیا، اسپانیا، مالزی و تایلند به فروش خواهد رسید. 

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که پرچمدار ریلمی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری برخوردار می‌شود. انرژی موردنیاز این دستگاه احتمالاً توسط باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ریلمی جی تی ۵ پرو

شایعه شده نسل جدید سری جی‌تی به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی مجهز می‌شود که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. کاربران قادر خواهند بود این محصول را در کانفیگ حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و کانفیگ حافظه داخلی تا ۱ ترابایت خریداری نمایند.

در نهایت باید اشاره کرد تراشه ۳ نانومتری اسنپدراگون ۸ الیت از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که قادر است به سرعت حداکثری ۴٫۳۲ گیگاهرتزی دست پیدا کند. از سوی دیگر، به لطف واحد پردازش عصبی جدید، این سخت‌افزار قابلیت‌های هوش مصنوعی را بهتر از گذشته پردازش می‌کند. 

برچسب‌ها: