خانهاخبار
سامسونگ در حال توسعه یک گوشی تاشو سه‌تکه است

سامسونگ در حال توسعه یک گوشی تاشو سه‌تکه است

گزارش شده تاشدنی سه‌تکه غول فناوری کره سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

۲ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

منابع خبری کره‌ای ادعا کرده‌اند سامسونگ در حال توسعه نخستین گوشی تاشو سه‌تکه خود است که احتمالاً سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود. ظاهراً غول فناوری کره کاملاً با فناوری تاشدنی‌های سه‌تکه آشنایی دارد و زنجیره تامین نیز برای این محصول آماده شده است. با این وجود، دستور توسعه این گوشی باید از سوی بخش موبایل سامسونگ (Mobile eXperience) صادر شود.

طبق اطلاعات فاش‌شده، سفارش‌ها برای پنل‌های اولد تاشو حدود ۱۰ درصد کاهش داشته، چرا که تاشو‌های جدید این برند کره‌ای یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ کمتر از حد مورد انتظار فروش داشته‌اند.

گلکسی زد فولد ۶ در کنار هواوی میت XT

گزارش شده بخش Samsung Display در سال ۲۰۲۴ میلادی حدود ۱۲ میلیون پنل تاشو اولد عرضه می‌کند که به نسبت سال گذشته میلادی، ۴۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. برای مقایسه، سامسونگ در سال ۲۰۲۳ میلادی ۲۰ میلیون نمایشگر تاشو اولد را در دسترس قرار داده است.

پنل‌های ساخته‌شده توسط سامسونگ شامل نمایشگر‌های سری گلکسی و همچنین محصولات دیگر برندها مانند ویوو، شیائومی و اوپو می‌شوند. 

شایان ذکر است حدود ۸ میلیون پنل برای مدل‌های جدید سری زد فولد و زد فلیپ عرضه می‌شوند که از آنچه انتظار می‌رفت، کمتر خواهد بود. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو غول فناوری کره فروش موفقی را تجربه نمی‌کنند. در این رابطه، عرضه یک مدل ارزان‌قیمت از گلکسی زد فلیپ می‌تواند باعث رشد فروش این محصولات شود و توجه کاربران بیشتری را به سوی تاشدنی‌های سری زد فولد و فلیپ جلب کند. 

برچسب‌ها: