خانهاخبار
با این 7 گوشی بالاترین عمر باتری را تجربه کنید

با این 7 گوشی بالاترین عمر باتری را تجربه کنید

با توجه به تنوع بالای گوشی‌های باکیفیت، اگر به دنبال گوشی هستید که بالاترین عمر باتری را داشته باشد، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
 

۱ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header
product-image

اپل آیفون 16 پرو مکس ظرفیت 1TB رم 8GB

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده

علاوه‌بر ظرفیت، عوامل مهم دیگری بر عمر باتری گوشی تاثیرگذار هستند، بنابراین بررسی آن‌ها از لحاظ مشخصات فنی می‌تواند سخت باشد. اگر قصد خرید گوشی دارید که هم از لحاظ کیفیت و هم عمر باتری فوق‌العاده باشد، می‌توانید به سراغ یکی از گوشی‌های زیر بروید.

آیفون 16 پرومکس

  • ظرفیت باتری: 4685 میلی‌آمپر ساعت
  • سرعت شارژ سیمی: با آداپتور 20 واتی تا 50 درصد در 30 دقیقه

آیفون 16 پرومکس، جدیدترین و قدرتمندترین آیفون تا به امروز است، بنابراین اگر به دنبال دستگاهی پرچمدار هستید که نه تنها عمر باتری طولانی داشته باشد، بلکه وظایف سخت را نیز به‌راحتی انجام دهد، این می‌تواند انتخاب شما باشد.

iPhone 16 Pro Max

ظرفیت واقعی سلولی آن ممکن است واقعا چشم‌گیر نباشد، اما مطمئن باشید تراشه A18 Pro آن به اندازه کافی کارآمد بوده و با به حداقل رساندن مصرف باتری، می‌تواند مدت زمان بیشتری روشن بماند.

ایسوس راگ‌فون 8 و 8 پرو

  • ظرفیت باتری: 5500 میلی‌آمپر ساعت
  • سرعت شارژ سیمی: با آداپتور 65 وات تا 100 درصد در 39 دقیقه

گوشی‌های سری راگ ایسوس، همواره عملکرد گیمرها را مد نظر داشته است، اما در سری 8 علاوه‌بر کارایی، زیبایی و طراحی ظریفی نیز به آن اضافه شده تا یک دستگاه تمام عیار باشد. بدنه باریک و سبک، حاشیه‌های نازک‌تر، لنز تله‌فوتو اختصاصی و شارژ بی‌سیم از جمله ویژگی‌های جذاب سری 8 ایسوس راگ‌فون است.

Asus ROG Phone 8

در کنار ظرفیت بالای باتری، وجود تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 نیز کارآمدی آن را چندین برابر می‌کند و این می‌تواند در کنار دیگر ویژگی‌های جذاب آن مانند انتقال حرارت عالی و نمایشگر LED مخفی در پشت دستگاه، باز هم دستگاه محبوب گیمرهای حرفه‌ای باشد.

رد مجیک 9اس پرو

  • ظرفیت باتری: 6500 میلی‌آمپر ساعت
  • سرعت شارژ سیمی: با أداپتور 80 وات تا 100 درصد در 35 دقیقه

رد مجیک 9اس پرو، با باتری 6500 میلی‌آمپر ساعتی در یک پله بالاتر از ایسوس راگ‌فون 8 قرار می‌گیرد و این گوشی، بالاترین ظرفیت را در میان دستگاه‌های این لیست دارد.

RedMagic 9S Pro

البته متاسفانه برخی موارد آن باعث می‌شود تا خریداران کمتری به سمت این گوشی بروند. در این گوشی، دوربین جلویی زیر نمایشگر قرار دارد و این باعث می‌شود تا ویدیوها و عکس‌های سلفی آن کیفیت چندان بالایی نداشته باشند. ثانیا، این گوشی رتبه IP68 ندارد و این یعنی فن خنک‌کننده داخلی آن امکان مقاومت در برابر آب یا گردوغبار را ندارد و در نهایت، دوربین تله‌فوتو نیز نداشته و نمی‌تواند تصاویر پرتره جذابی بگیرد.

اساسا، تنها زمانی باید به سراغ رد مجیک 9اس پرو بروید که فقط قصد انجام بازی‌هایی را داشته باشید که ساعت‌ها بدون وقفه می‌خواهید سرگرم باشید.

گلکسی اس 24 اولترا

  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت
  • سرعت شارژ سیمی: با آداپتور 45 وات تا 65 درصد در 30 دقیقه

گلکسی اس 24 اولترا، به تراشه سفارشی اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 است که آن را تاحدودی قدرتمندتر و کارآمدتر می‌کند و به این گوشی اجازه می‌دهد تا نسبت به سایر گوشی‌های اندرویدی با ظرفیت مشابه، برتری داشته باشد.

Samsung Galaxy S24 Ultra

علاوه‌بر باتری و تراشه بهبود یافته، در این گوشی می‌توانید با تغییر حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای محدود کردن برنامه‌ها و صفحه اصلی عمر باتری گلکسی اس 24 اولترا را به‌طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

این قابلیت در صورتی که به شارژ دسترسی ندارید، می‌تواند با غیرفعال کردن ویژگی‌های غیرضروری، نجات‌دهنده باشد.

علاوه‌بر باتری و تراشه فوق‌العاده، در گلکسی اس 24 اولترا یک سیستم دوربین پرچمدار، قلم S Pen و بدنه تیتانیومی نیز خواهید داشت.

ناتینگ‌فون 2a پلاس

  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت
  • سرعت شارژ سیمی: با آداپتور 50 واتی تا 50 درصد در 21 دقیقه

اگر به دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه هستید که برخلاف پرچمداران گران‌قیمت بازار، مشخصات فنی حرفه‌ای داشته باشد، ناتینگ‌فون 2a پلاس گزینه شما خواهد بود.

Nothing Phone (2a) Plus

LEDهای پشت این دستگاه می‌‌توانند با برنامه‌ریزی شدن برای اعلان‌های خاص، جلوه جذابی را ارائه دهند. باتری این دستگاه به‌خوبی با سخت‌افزار آن بهینه شده است و می‌تواند در استفاده‌های معمولی، یکی از بهترین گوشی‌ها باشد که حتی سری میان‌رده A سامسونگ را نیز به چالش کشیده است.

گلکسی A16

  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت
  • سرعت شارژ سیمی:25 وات

گلکسی A16، یکی از بهترین پیشنهادهای سامسونگ برای خرید گوشی در سال 2024 است و به نسبت قیمتی که دارد، یک گوشی باارزش خرید بالا شناخته می‌شود. این تنها به‌خاطر باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن نیست، بلکه به این دلیل است که این گوشی مقرون‌به‌صرفه تا 6 سال آپدیت‌های اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد.

Samsung Galaxy A16

این بدان معناست که گلکسی A16 تا اکتبر 2030 به‌روزرسانی دریافت می‌کند. هیچ گوشی اندرویدی دیگری با این قیمت برای این مدت پشتیبانی دریافت نکرده است.

گواهی IP54 و پردازنده قدرتمندتر در کنار نمایشگر 6.7 اینچی بزرگ آن می‌تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که قیمت را در اولویت اول قرار داده‌اند.

وان‌پلاس 12R

  • ظرفیت باتری: 5500 میلی‌آمپر ساعت
  • سرعت شارژ سیمی: با آداپتور 100 وات تا 100 درصد در 26 دقیقه

گوشی وان‌پلاس 12R، از جمله میان‌رده‌هایی است که می‌تواند ادعا رقابت با پرچمداران را داشته باشد. باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی همراه با تراشه کارآمد اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 به آن اجازه می‌دهد تا عمر باتری بالاتری نسبت به گوشی‌های همان رده قیمتی ارائه دهد.

OnePlus 12R

گواهی IP64 و محافظ شیشه گوریلا گلس وکتوس 2 از جمله مشخصات جذاب این گوشی اقتصادی است.

برچسب‌ها: