خانهاخبار
زمان معرفی ایسوس ROG Phone 9 رسماً اعلام شد

زمان معرفی ایسوس ROG Phone 9 رسماً اعلام شد

گوشی مخصوص‌بازی ایسوس ماه آینده میلادی و با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت معرفی خواهد شد.

۱ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

ایسوس امروز به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۱۹ نوامبر سال جاری میلادی (۲۹ آبان ۱۴۰۳) از سری ROG Phone 9 رونمایی خواهد کرد. این اعلامیه در حالی منتشر شده که شب گذشته نیز کوالکام از تراشه پرچمدار خود موسوم به Snapdragon 8 Elite پرده‌برداری کرد.

نسل جدید گوشی‌های مخصوص‌بازی غول فناوری تایوانی به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهند بود. انتظار می‌رود این پردازنده توانمند قدرت پردازشی قابل‌توجهی را در اختیار مدل‌های راگ فون قرار دهد. 

زمان رونمایی از راگ فون ۹

از نظر ظاهری، سری راگ فون ۹ در پنل پشتی خود میزبان نورهای LED و ماژول دوربین خواهد بود. به علاوه، ایسوس به طور غیرمستقیم تایید کرده این گوشی‌ها از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره خواهند برد که تجربه بازی‌ها را به طور قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد.

به نظر می‌رسد محصولات مخصوص بازی این برند در زمینه عمر باتری نیز عملکرد بسیار چشمگیری خواهند داشت. برای مقایسه، مدل فون ۸ پرو برای عمر بالای باتری خود مورد تحسین قرار گرفته است. با توجه به این که تراشه جدید کوالکام انرژی کمتری به نسبت نسل قبلی مصرف می‌کند، به نظر می‌رسد راگ فون ۹ قادر خواهد بود تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی کند.

به لطف هسته‌های جدید Oryon و پردازنده گرافیکی بهبودیافته، اسنپدراگون ۸ الیت در اجرای بازی‌ها موفق ظاهر خواهد شد. این تراشه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ عملکرد درخشانی از خود نشان داده که از قدرت پردازشی چشمگیر آن می‌دهد.

طراحی راگ فون ۹ پرو

طبق گزارش‌های غیررسمی، گوشی‌های جدید ایسوس با حافظه رم تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت روانه بازار می‌شوند. به علاوه، این دستگاه‌ها احتمالاً از شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار داریم تا زمان رونمایی از نسل جدید سری راگ فون، جزئيات فنی بیشتری از این محصولات در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برچسب‌ها: