خانهاخبار
مشخصات فنی میان‌رده پرمیوم ویوو فاش شد

مشخصات فنی میان‌رده پرمیوم ویوو فاش شد

ویوو در حال توسعه یک گوشی جدید به نام S20 است که با باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، ضخامت ۷٫۱۹ میلی‌متری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه می‌شود.

۱ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

به نظر می‌رسد ویوو در حال توسعه یک گوشی جدید است که با نام Vivo S20 روانه بازار می‌شود. محصولات سری S جزو دستگاه‌های میان‌رده پرمیوم این برند به شمار می‌روند و در رده پایین‌تر گوشی‌های پرچمدار سری X قرار می‌گیرند. 

مشخصات فنی ویوو S20

طبق اطلاعات فاش‌شده، ویوو S20 از ضخامت ۷٫۱۹ میلی‌متری و وزن ۱۸۵٫۵ گرمی بهره خواهد برد. در این رابطه، این گوشی باریک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی یعنی S19 خواهد بود. علی‌رغم بدنه نازک‌تر، میان‌رده غول فناوری چینی به باتری حجیم ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد که به نسبت نسل قبل ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش می‌یابد.

مدل جدید سری S نمایشگر امولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰پیکسل و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت. برای ثبت تصاویر سلفی، این محصول از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

سری ویوو S19

قلب تپنده S20 تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی را نام برد. در مقایسه با نسل قبلی، گوشی جدید این برند چینی از نمایشگر کوچک‌تر، باتری حجیم‌تر و ابعاد باریک‌تر بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها: