خانهاخبار
شیائومی ۱۵ با تراشه پرچمدار کوالکام در گیک‌بنچ ثبت شد

شیائومی ۱۵ با تراشه پرچمدار کوالکام در گیک‌بنچ ثبت شد

پرچمدار شیائومی به تازگی با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت و اندروید ۱۵ در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. 

۱ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

انتظار داریم شیائومی به زودی از سری پرچمدار Xiaomi 15‌ رونمایی کند که در دو مدل استاندارد و پرو روانه بازار خواهد شد. گزارش شده این گوشی‌ها جزو نخستین محصولات بازار خواهند بود که با تراشه Snapdragon 8 Elite عرضه می‌شوند. 

حالا به تازگی شیائومی ۱۵ (شناسه مدل 24129PN74C) با تراشه پرچمدار کوالکام در بنچمارک گیک‌بنچ (نسخه ۶) لیست شده و امتیازهای قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده است. 

بنچمارک شیائومی ۱۵

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این بنچمارک، پرچمدار غول فناوری چین به ترتیب امتیازهای ۳۱۸۰ و ۱۰٬۰۵۸ را کسب کرده که خبر از عملکرد پردازشی قدرتمند آن می‌دهند. این دستگاه همچنین با اندروید ۱۵ در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ قرار گرفته است. 

باید اشاره کرد که شیائومی ۱۵ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ لیست شده، ولی به نظر می‌رسد این محصول در کانفیگ‌های حافظه رم متنوع‌تری روانه بازار خواهد شد. 

شیائومی ۱۴

هفته گذشته، افشاگری شناخته‌شده ادعا کرد که گوشی پرمیوم این برند به نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، این محصول باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به همراه خواهد داشت که از شارژ ۹۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. 

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که غول فناوری چینی در ابتدا از مدل‌های استاندارد و پرو سری Xiaomi 15 رونمایی خواهد کرد و سپس در آینده‌ای نزدیک، مدل اولترا را روانه بازار خواهد کرد. ناگفته نماند که نسخه‌های استاندارد و پرو در ابتدا برای بازار چین عرضه می‌شوند و پس از گذشت مدتی در اختیار بازارهای بین‌المللی قرار می‌گیرند. 

برچسب‌ها: