خانهاخبار
مدل ویژه گلکسی زد فولد را در کنار نسخه استاندارد آن تماشا کنید!

مدل ویژه گلکسی زد فولد را در کنار نسخه استاندارد آن تماشا کنید!

تاشو جدید سامسونگ در مقایسه با زد فولد ۶ از نمایشگر بزرگ‌تر، ضخامت کمتر و وزن پایین‌تر بهره می‌برد.

۱ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

سامسونگ امروز از جدیدترین گوشی تاشو خود موسوم به Galaxy Z Fold Special Edition رونمایی کرد که در مقایسه با مدل زد فولد ۶، از نمایشگر بزرگ‌تر و ضخامت کمتر بهره می‌برد. حالا به تازگی چندین تصویر از مدل ویژه گلکسی زد فولد و نسخه استاندارد آن در دسترس قرار گرفته که ابعاد و ضخامت این دو دستگاه را با یک‌دیگر مقایسه می‌کنند.

افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe تصاویر گلکسی زد فولد اسپشال ادیشن را در شبکه اجتماعی اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته که این محصول را در کنار گلکسی زد فولد ۶ نشان می‌دهند.

ضخامت گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن و زد فولد ۶
نمای جانبی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن و زد فولد ۶

در نگاه اول، می‌توان متوجه ابعاد بزرگ‌تر تاشدنی جدید غول فناوری کره شد. این محصول از نمایشگر کاور ۶٫۵ اینچی و صفحه‌نمایش داخلی ۸ اینچی بهره می‌برد. برای مقایسه، مدل استاندارد از پنل‌ ثانویه ۶٫۳ اینچی و نمایشگر اصلی ۷٫۶ اینچی برخوردار است. 

از سوی دیگر، در حالت بسته‌شده، نسخه اسپشیال ادیشن از ضخامت ۱۰٫۶ میلی‌متری بهره می‌برد که به نسبت ضخامت ۱۲٫۱ میلی‌متری زد فولد ۶، کاهش نسبتاً زیادی داشته است. در این راستا، گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن باریک‌ترین و سبک‌ترین تاشدنی سامسونگ به شمار می‌رود.

پنل پشتی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن و زد فولد ۶
نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن و زد فولد ۶

نسبت تصویر نمایشگر کاور مدل ویژه سری زد فولد برابر با ۲۱:۹ اعلام شده که مشابه صفحه‌نمایش یک گوشی استاندارد است. با توجه به این موضوع، در دست گرفتن این دستگاه ساده‌تر از قبل خواهد بود. کاربران همواره از ابعاد کشیده و باریک نمایشگر کاور نسخه‌های قبلی زد فولد شکایت داشته‌اند.

برچسب‌ها: