خانهاخبار
گوشی اقتصادی پوکو یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

گوشی اقتصادی پوکو یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

شیائومی در حال توسعه یک گوشی مقرون‌به‌صرفه است که احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد.

۱ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که گزارش‌ها ادعا کرده‌اند، برند پوکو در حال ساخت یک گوشی جدید از سری M است که احتمالاً با نام Poco M7 Pro 5G روانه بازار می‌شود. حالا این دستگاه به تازگی در یک گواهی ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پوکو M7 پرو 5G با شناسه مدل 2409FPCC4G در گواهی SDPPI اندونزی قرار گرفته که عرضه این گوشی برای بازارهای جهانی را تایید می‌کند. در واقع، حرف «G» موجود در پایان شناسه محصول به معرفی آن برای بازارهای بین‌المللی اشاره دارد.

شیائومی پوکو M6 پرو

گوشی Poco M6 Pro 5G

انتظار می‌رود این دستگاه به عنوان نسخه نسل جدید M6 پرو 5G در اختیار کاربران قرار بگیرد. برای یادآوری، مدل M6 پرو در سال گذشته میلادی معرفی شده است. 

متاسفانه در گواهی SDPPI هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی نسخه جدید سری M نشده، ولی پایگاه اطلاعاتی FCC اخیراً جزئیات مربوط به طراحی و بخشی از مشخصات فنی این محصول را در دسترس قرار داد. 

تصویر واقعی پوکو M7 پرو.jpg

تصویر واقعی Poco M7 Pro 5G

طبق تصویری که در گواهی FCC لیست شده است، پوکو M7 پرو از طراحی دو رنگ و ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بهره خواهد برد که میزبان دو سنسور خواهد بود. از سوی دیگر، این گواهی تایید کرده که گوشی شیائومی با رابط کاربری HyperOS 1.0 و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

شایعه شده این محصول به عنوان نسخه ری‌برند ردمی نوت ۱۴ 5G روانه بازار خواهد شد. با توجه به این موضوع، گوشی پوکو احتمالاً دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر 1.5K را به همراه خواهد داشت. 

برچسب‌ها: