خانهاخبار
طراحی سری آنر مجیک ۷ رسماً به نمایش گذاشته شد

طراحی سری آنر مجیک ۷ رسماً به نمایش گذاشته شد

آنر به تازگی تیزری را منتشر کرده که پرچمدار جدید این برند را در رنگ خاکستری نشان می‌دهد.

۳۰ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

هفته گذشته، آنر تایید کرد که در تاریخ ۳۰ اکتبر سال جاری میلادی (۹ آبان ۱۴۰۳) از سری Magic 7 رونمایی خواهد کرد. حالا به تازگی غول فناوری چینی تیزری را به اشتراک گذاشته که این سری پرچمدار را در رنگ خاکستری نشان می‌دهد.

همانطور که در تصویر منتشرشده مشاهده می‌کنیم، سری مجیک ۷ در رنگ خاکستری موسوم به «Moon Shadow Gray» روانه بازار خواهد شد. آنر ادعا می‌کند رنگ نسل جدید مجیک را از فیلم کوتاه «A Trip to the Moon» الهام گرفته که نخستین فیلم علمی‌تخیلی تاریخ محسوب می‌شود.

آنر مجیک ۷

گوشی‌های آنر در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین خواهند بود که به مانند یک هشت‌ضلعی است. به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها از سیستم دوربین چهارگانه و گشودگی دیافراگم متغیر برخوردار خواهند شد. از سوی دیگر، لبه‌های پنل پشتی این محصولات اندکی خمیدگی دارند که در دست گرفتن آن‌ها را آسان می‌سازند. 

مدیرعامل آنر، ژائو مینگ، اذعان داشته که سری مجیک ۷ به گونه‌ای طراحی شده تا تاثیر ماندگاری بر ذهن کاربر داشته باشد. این سری پرچمدار در یک رنگ طلایی نیز به فروش خواهد رسید.

مدل‌های جدید سری مجیک جزو نخستین گوشی‌های بازار خواهند بود که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار (یا اسنپدراگون ۸ الیت) عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها همچنین رابط کاربری MagicOS 9.0 را به همراه خواهند داشت که تجربه کاربری را به طور قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد و از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد. 

رندر مجیک ۷ پرو

در خبری مشابه، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station ادعا کرده که مدل استاندارد سری مجیک ۷ در پنج رنگ طلایی، سفید، مشکی، آبی و خاکستری به فروش می‌رسد. نسخه پرو نیز در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. 

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که پرچمدار‌های آنر به سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. شایعه شده مدل پرو از باتری ۵۶۲۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار می‌شود که از شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ ۸۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها: