خانهاخبار
زمان رونمایی از وان پلاس ۱۳ تایید شد

زمان رونمایی از وان پلاس ۱۳ تایید شد

وان پلاس در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۱۰ آبان ۱۴۰۳) از پرچمدار پرمیوم خود رونمایی خواهد کرد.

۳۰ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

وان پلاس به تازگی زمان رونمایی از پرچمدار موردانتظار خود یعنی OnePlus 13 را تایید کرده است. طبق اعلام رسمی، این گوشی پرمیوم در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۱۰ آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. محصول غول فناوری چینی جزو نخستین دستگاه‌های بازار خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار (یا اسنپدراگون ۸ الیت) عرضه خواهد شد.

رنگ بندی وان پلاس ۱۳

وان پلاس ۱۳ در سه رنگ سفید، مشکی و آبی به فروش خواهد رسید. نسخه سفید از فناوری Silk Glass‌ بهره می‌برد که ظاهری جذاب به دستگاه می‌بخشد. به علاوه، مدل آبی‌رنگ حس‌وحال لمس پوست را به کاربر القا خواهد کرد. از سوی دیگر، نسخه مشکی‌رنگ از جلای مانند چوب برخوردار می‌شود.

مدل سفید رنگ وان پلاس ۱۳
مدل مشکی رنگ وان پلاس ۱۳

از نظر طراحی، پرچمدار این برند چینی در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل خواهد بود. برخلاف نسل قبلی، جزیره دوربین دیگر با فریم دستگاه ادغام نخواهد شد و به طور جداگانه در بدنه قرار خواهد گرفت. در این ماژول سه دوربین و یک فلاش LED دیده می‌شود که در یک چینش مربعی جای گرفته‌اند. 

همانطور که در تصاویر منتشرشده مشاهده می‌کنیم، نمایشگر این گوشی پرمیوم از هر چهار طرف خمیده خواهد بود. صفحه‌نمایش این دستگاه همچنین از حاشیه‌های فوق‌نازک بهره خواهد برد.

مدل آبی رنگ وان پلاس ۱۳

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس ۱۳

طبق شایعات پیشین، وان پلاس ۱۳ به نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی X2 شرکت BOE مجهز می‌شود که از رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. همراه با تراشه قدرتمند کوالکام، این گوشی با حافظه رم LPDDR5x تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت.

انرژی موردنیاز این دستگاه توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. از دیگر جزئیات فنی این محصول می‌توان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، گواهی ضدآب و گردوغبار IP69 و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را نام برد. 

برچسب‌ها: