خانهاخبار
گلکسی S25 Ultra در این رنگ‌ها عرضه خواهد شد

گلکسی S25 Ultra در این رنگ‌ها عرضه خواهد شد

افزون‌بر دو دو رنگ مشکی و خاکستری، پرچمدار پرمیوم سامسونگ در دو رنگ جدید به فروش خواهد رسید.

۲۹ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

سامسونگ در ماه ژانویه سال آینده میلادی (دی تا بهمن ۱۴۰۳) از سری Galaxy S25 رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون گوشی‌های موردانتظار غول فناوری کره منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی این دستگاه‌ها را فاش کرده‌اند. 

چندی پیش، رندرهایی از Galaxy S25 Ultra در دسترس قرار گرفت که نشان می‌دهند این گوشی با ویژگی‌های طراحی جدیدی از جمله بدنه باریک‌تر و گوشه‌های گردتر بهره همراه خواهد شد. حالا اما به نظر می‌رسد افزون‌بر ظاهری تازه، این محصول پرمیوم در دو رنگ جدید نیز به فروش خواهد رسید.

گزارش رنگ بندی گلکسی اس ۲۵ اولترا

افشاگری برجسته به نام Ice Universe تایید کرده که گلکسی اس ۲۵ اولترا در چهار رنگ تیتانیوم، مشکی، سبز و آبی عرضه می‌شود. در حالی که انتظار داریم مدل‌های تیتانیومی و مشکی مشابه‌ رنگ‌های خاکستری و مشکی S24 Ultra باشند، دو رنگ آبی و سبز کاملاً جدید خواهند بود.

سامسونگ احتمالاً پرچمدار پرمیوم خود را در چند رنگ دیگر نیز معرفی خواهد کرد. البته باید خاطرنشان کرد که این رنگ‌ها تنها از طریق فروشگاه‌های آنلاین قابل‌سفارش خواهند بود و برای بازارهای محدودی عرضه می‌شوند. 

گلکسی اس ۲۴ اولترا

علاوه بر طراحی جدید و رنگ‌بندی تازه، شایعه شده اس ۲۵ اولترا بهبودهای سخت‌افزاری قابل‌توجهی مانند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت. باتری این پرچمدار اما تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت و همچنان شاهد عرضه این دستگاه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی خواهیم بود.

برچسب‌ها: