خانهاخبار
گوشی اقتصادی موتورولا در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی اقتصادی موتورولا در گیک‌بنچ لیست شد

موتورولا در حال توسعه یک محصول ارزان‌قیمت به نام Moto G15 است که با پردازنده ۸ هسته‌ای همراه می‌شود.

۲۸ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

در ماه اوت سال جاری میلادی، موتورولا از یک گوشی اقتصادی به نام Moto G14 رونمایی کرد که در دو مدل حافظه رم ۴ و ۸ گیگابایتی روانه بازار شده است. حالا به تازگی مدل نسل جدید این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده و بخشی از مشخصات فنی آن در اختیار کاربران قرار گرفت.

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این بنچمارک، Moto G15 به ترتیب امتیازهای ۳۴۰ و ۱۳۱۱ را کسب کرده که برای یک محصول پایین‌رده دورازانتظار نیست. برای مقایسه، مدل G14 در تست‌های مشابه امتیاز ۴۴۷ و ۱۵۷۷ را به خود اختصاص داده است.

بنچمارک گیک‌بنچ موتو G15

طبق اطلاعات موجود، این محصول به پردازنده هشت هسته‌ای مجهز خواهد شد که شامل دو هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتزی و شش هسته با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتزی می‌شود. این تراشه همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بهره می‌برد.

موتو G15 با حافظه رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۱۵ در گیک‌بنچ ثبت شده است. البته انتظار می‌رود این گوشی در کانفیگ رم ۸ گیگابایتی به فروش برسد. شایعه شده دستگاه موتورولا با قیمت بین ۱۰٬۰۰۰ روپیه (۱۱۸ دلار) عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که برخی از مشخصات فنی مدل G15 احتمالاً مشابه نسل قبلی خواهد بود. 

طراحی موتو G14

مشخصات فنی موتو G14

محصول ارزان‌قیمت این برند از نمایشگر IPS ال‌سی‌دی ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر فول‌ اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده دستگاه تراشه Unisoc T616 است که انرژی مورنیاز خود از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۱۵ واتی) تامین می‌شود.

برای تصویربرداری، این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

برچسب‌ها: