خانهاخبار
رندرهای گلکسی A36 طراحی جدید آن را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی A36 طراحی جدید آن را نشان می‌دهند

رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهند که میان‌رده موردانتظار سامسونگ با طراحی جدیدی برای پنل پشتی همراه می‌شود. 

۲۷ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد زبان طراحی نسل جدید میان‌رده‌های پرطرفدار خود را تغییر دهد. به تازگی چندین تصویر رندری از Galaxy A36‌ فاش شده که طراحی جدید پنل پشتی این دستگاه را نشان می‌دهند. 

همانطور که در رندرهای منتشر شده مشاهده می‌کنیم، سنسورهای دوربین میان‌رده غول فناوری کره دیگر به طور جداگانه در پنل پشتی قرار نخواهند گرفت. در واقع، لنزها به صورت عمودی در یک ماژول کپسولی‌شکل جای می‌گیرند. 

طراحی نمایشگر گلکسی A36

شایان ذکر است که این زبان طراحی را قبلاً در گوشی Galaxy A30s دیده‌ایم. برای یادآوری، این گوشی در سال ۲۰۱۹ میلادی برای بازارهای جهانی عرضه شده است. 

علی‌رغم ظاهر جدید پنل پشتی، گلکسی A36 برخی از ویژگی‌های طراحی نسخه‌های قبلی سری گلکسی A مانند Key Island (برآمدگی در قسمت کلید‌های پاور و کنترل حجم صدا) را به ارث خواهد برد. 

طراحی جدید گلکسی A36

طول و عرض میان‌رده سامسونگ به ترتیب برابر با ۷۷٫۹ میلی‌متر و ۱۶۲٫۶ میلی‌متر گزارش شده است. با این ابعاد، مدل A36 اندکی جمع‌وجورتر و طویل‌تر از نسل قبلی (طول ۱۶۱٫۷ میلی‌متری و ۷۸ میلی‌متری) خواهد بود. 

گوشی موردانتظار این برند کره‌ای از نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۶۴ اینچی (پنل ۶٫۶ اینچی برای مدل A35) برخوردار می‌شود. از سوی دیگر، ضخامت این دستگاه احتمالاً برابر با ۷٫۴ میلی‌متر خواهد بود.

نمایشگر مدل جدید گلکسی A از لبه‌های تخت، ناچ حفره دوربین سلفی و حاشیه نسبتاً زیاد بهره خواهد برد. به علاوه، به نظر می‌رسد این گوشی از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار می‌شود.

رندر گلکسی A36

چندی پیش، گلکسی A36 با اندروید ۱۵ در گیک‌بنچ لیست شد. با توجه به اطلاعات ثبت‌شده در این بنچمارک، این دستگاه یا با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل سه یا اسنپدراگون 7s نسل دو روانه بازار خواهد شد. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، این محصول به ترتیب امتیازهای ۱۰۶۰ و ۳۰۷۰ را به خود اختصاص داده است. 

در خبری مشابه، گلکسی A56 اخیراً با تراشه اگزینوس ۱۵۸۰ و حافظه رم ۸ گیگابایتی بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت. انتظار داریم میان‌رده‌های سامسونگ در ماه مارس سال آینده میلادی (اسفند ۱۴۰۳ تا فروردین ۱۴۰۴) معرفی شوند. 

برچسب‌ها: