خانهاخبار
پرچمدار تاشو ویوو به باتری حجیمی مجهز خواهد شد

پرچمدار تاشو ویوو به باتری حجیمی مجهز خواهد شد

ویوو X فولد ۴ احتمالاً از حجیم‌ترین باتری به کاررفته در یک گوشی تاشو برخوردار خواهد شد. 

۲۷ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، ویوو در حال توسعه نسل جدید گوشی تاشو پرچمدار خود است که به نام Vivo X Fold 4 روانه بازار می‌شود. این تاشدنی به تازگی در گواهی TENAA ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

مدل جدید سری X فولد با شناسه مدل V2429A در گواهی TENAA لیست شده است. البته پایگاه اطلاعاتی IMEI تایید کرده که این دستگاه از شناسه مدل V2429 بهره می‌برد. در این راستا، مدل V2429A احتمالاً به یکی از نسخه‌های X فولد ۴ اشاره دارد. 

گواهی TENAA ویوو X فولد ۴

طبق اطلاعات ثبت‌شده در TENAA، تاشدنی پرمیوم غول فناوری چینی از باتری حجیم ۶۳۶۵ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که بهبود قابل‌توجهی به شمار می‌رود. برای مقایسه، X فولد ۳ با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شده است. 

چندی پیش، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station ادعا کرده که این دستگاه از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی یا بیشتر برخوردار می‌شود. با توجه به این گزارش و همچنین گواهی TENAA، به نظر می‌رسد X فولد ۴ از حجیم‌ترین باتری به‌کاررفته در یک گوشی تاشو بهره خواهد برد. 

ویوو X فولد ۳ پرو

علی‌رغم بهره‌مندی از باتری حجیم، شایعه شده این محصول از ضخامت و وزن کمتری به نسبت نسل قبلی برخوردار خواهد شد. همچنین پرچمدار تاشو این برند با اندروید ۱۵ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس شایعات پیشین، تاشو پرمیوم ویوو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار روانه بازار می‌شود. به علاوه، این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی برای تصویربرداری استفاده خواهد کرد. 

برچسب‌ها: