خانهاخبار
پرچمدار آنر به نمایش گذاشته شد

پرچمدار آنر به نمایش گذاشته شد

تصاویری از گوشی آنر مجیک ۷ پرو که در دستان مدیرعامل این برند قرار دارد، فاش شده‌اند.

۲۷ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

مدیرعامل آنر، جورج ژائو، پرچمدار موردانتظار این برند یعنی Honor Magic 7 Pro را در یک نشست خبری در معرض نمایش گذاشت. البته باید اشاره کرد که این دستگاه در یک قاب محافظ قرار گرفته تا جزئیات طراحی پنل پشتی آن مخفی بماند. با این وجود، در تصاویری که از مدل جدید سری مجیک فاش شده‌اند، ظاهر نمایشگر دستگاه به خوبی دیده می‌شود.

براساس تصاویر منتشر شده، صفحه‌نمایش مجیک ۷ پرو از ناچ کپسولی‌شکل بهره خواهد برد که میزبان دوربین سلفی و فناوری تشخیص‌چهره سه‌بعدی خواهد بود. 

طراحی پنل جلویی آنر مجیک ۷ پرو

به مانند نسل قبلی، لبه‌های نمایشگر این محصول پرمیوم نیز ظاهراً خمیده خواهد بود. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد این گوشی از حاشیه‌های صفحه‌نمایش نازکی برخوردار خواهد شد که قطعاً باعث جذاب‌تر شدن پنل جلویی آن می‌شوند.

طبق گزارش‌های غیر رسمی، مجیک ۷ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز خواهد شد و با شارژ ۱۰۰ واتی فوق‌سریع همراه می‌شود. به علاوه، این محصول از سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و شارژ بی‌سیم سریع بهره خواهد برد.

طراحی پنل پشتی آنر مجیک ۷ پرو

علی‌رغم همه بهبودهای اشاره‌شده، پرچمدار غول فناوری چینی با دوربین اصلی و تله‌فوتو مشابه مدل قبلی همراه خواهد شد. به علاوه، شایعه شده ظرفیت باتری این گوشی تغییری نخواهد داشت. 

شایان ذکر است سری مجیک ۷ در تاریخ ۳۰ اکتبر سال جاری میلادی (۹ آبان ۱۴۰۳) برای بازار چین معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: