خانهاخبار
Galaxy AI تنظیمات گوشی را به طور هوشمند تغییر می‌دهد!

Galaxy AI تنظیمات گوشی را به طور هوشمند تغییر می‌دهد!

گوشی‌های آینده سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی تنظیمات را به صورت خودکار تغییر می‌دهند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا به طور موثرتر از گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند.

۲۷ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

به نظر می‌رسد گوشی‌های آینده سامسونگ از هوش مصنوعی برای کاهش مراجعه به منوی تنظیمات استفاده کنند. این فناوری به گوشی‌ها کمک می‌کند تا نیازهای کاربران را یاد بگیرند و پیش‌بینی کنند. بنابراین، برخی تنظیمات به‌طور خودکار تغییر می‌کنند و نیازی به جستجو در گزینه‌ها نیست.

Galaxy AI
سامسونگ قبلاً قابلیت‌های هوش مصنوعی را به عنوان یک نقطه قوت در گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرده است، اما این ویژگی‌ها بیشتر روی خلاصه‌سازی، ترجمه، یادداشت‌برداری و ویرایش عکس تمرکز دارند. اگر گزارش‌های اخیر درست باشند، به زودی Galaxy AI می‌تواند نقش فعال‌تری در عملکرد گوشی‌ها ایفا کند. بر اساس یک گزارش از یک نشریه تجاری در کره جنوبی، سامسونگ در حال بررسی این ویژگی جدید در کیبورد و دوربین گوشی‌هایش است، اما جزئیات بیشتری درباره نحوه عملکرد یا تغییرات ممکن هنوز اعلام نشده است.
به عنوان مثال، ممکن است کیبورد به طور خودکار زبان‌ها را تغییر دهد یا توانایی‌های فعلی خود در تولید پیام‌ها و سبک‌های نوشتاری را گسترش دهد. همچنین، دوربین ممکن است بر اساس شرایط خاص، فیلترهای مختلفی را فعال کند یا تایمرها را تنظیم کند؛ کارهایی که در حال حاضر نیازمند دسترسی به منوهای مختلف هستند.
گوشی‌های هوشمند هم‌اکنون با ویژگی‌هایی مانند تنظیم خودکار روشنایی بر اساس نور محیط، به صورت خودکار با محیط‌زیست سازگار می‌شوند. همچنین می‌توان با کنترل صوتی به فعال‌سازی ویژگی‌های مختلف پرداخت بدون اینکه لازم باشد به منوهای تنظیمات مراجعه کرد. اما ممکن است کاربر برخی ویژگی‌ها را به دلیل ندانستن وجودشان یا پنهان شدن در منوهای شلوغ از دست بدهد. اگر هوش مصنوعی بتواند نحوه استفاده کاربران از گوشی‌ها را یاد بگیرد و ویژگی‌های جدیدی برای بهبود تجربه کاربری معرفی کند، بسیار مفید خواهد بود.

ai 2.jpeg
این اولین بار نیست که از برنامه‌های بزرگ سامسونگ برای آینده هوش مصنوعی موبایل صحبت می‌شود. Patrick Chomet، در مصاحبه‌ای با TechRadar گفت که رویای او برای Galaxy AI این است که دیگر نیازی به مراجعه به تنظیمات نباشد. او همچنین بیان کرد که می‌خواهد منوی دسترسی دیگر وجود نداشته باشد زیرا "هوش مصنوعی به طور هوشمند با نیازها و خواسته‌ها سازگار می‌شود. TM Roh، رئیس بخش موبایل سامسونگ نیز امسال اشاره کرد که شرکت فقط در آغاز راه هوش مصنوعی است.
هنوز زمان دقیقی برای عرضه این نوع ویژگی‌ها در مجموعه Galaxy AI مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید سامسونگ، یعنی سری Galaxy S25، در اوایل سال 2025 معرفی شوند.