خانهاخبار
نسخه 5G ردمی 14C در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد

نسخه 5G ردمی 14C در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد

نسخه 5G گوشی اقتصادی شیائومی با توان پردازشی بالاتری به نسبت مدل 4G آن عرضه خواهد شد.

۲۶ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

در ماه اوت سال جاری میلادی، شیائومی از گوشی Redmi 14C 4G پرده‌برداری کرد که به تراشه هلیو G81 اولترا مجهز شده است. حالا اما به تازگی نسخه 5G این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده و بخشی از مشخصات فنی سخت‌افزاری آن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، گوشی موردانتظار ردمی به ترتیب امتیازهای ۹۱۷ و ۲۱۸۲ را به خود اختصاص داده است. برای مقایسه، مدل 4G این محصول در تست‌های مشابه امتیازهای ۴۱۸ و ۱۳۹۰ را کسب کرده که خبر از بهبود قابل‌توجه توان پردازشی نسخه 5G می‌دهد. 

لیست گیک‌بنچ ردمی 14C 5G

طبق اطلاعات ثبت‌شده در این بنچمارک، محصول اقتصادی شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو بهره می‌برد که یک پردازنده ۴ نانومتری به شمار می‌رود. این سخت‌افزار از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که شامل شش هسته با فرکانس ۱٫۹۶ گیگاهرتز و دو هسته با فرکانس ۲٫۲۱ گیگاهرتز می‌شود.

براساس گزارش‌های غیر رسمی، ردمی 14C 5G به عنوان نسخه ری‌برند Redmi 14R 5G روانه بازار خواهد شد. با توجه به این موضوع، انتظار داریم این دو دستگاه از مشخصات فنی مشابهی برخوردار شوند.

ردمی 14C

مدل 14R از نمایشگر بزرگ ۶٫۸۸ اینچی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که از روشنایی ۶۰۰ نیتی نیز پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری، این دستگاه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۵ مگاپیکسلی است.

به مانند مدل 14C، این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو برخوردار شده که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که شایعه شده گوشی جدید غول فناوری چین با قیمتی بین ۱۰٬۰۰۰ تا ۱۲٬۰۰۰ روپیه (۱۱۹ تا ۲۳۸ دلار) به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها: