خانهاخبار
ویوو Y300 پلاس معرفی شد؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

ویوو Y300 پلاس معرفی شد؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

ویوو به تازگی از گوشی مقرون‌به‌صرفه جدیدی رونمایی کرده که به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

۲۶ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

ماه گذشته، ویوو از گوشی میان‌رده Y300 Pro رونمایی کرد و حالا این برند از نسخه «پلاس» این دستگاه پرده‌برداری کرده که محصولی اقتصادی به شمار می‌رود. گوشی Vivo Y300 Plus به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

طراحی ویوو Y300 پلاس

به لطف درگاه کارت حافظه microSD، کاربران می‌توانند حافظه این دستگاه را تا ۱ ترابایت افزایش دهند. پنل جلویی مدل جدید سری Y میزبان نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با لبه‌های خمیده است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی ویوو Y300 پلاس

در پنل پشتی محصول جدید غول فناوری چینی ماژول دوربین مربعی‌شکل دیده می‌شود که در آن دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی قرار دارند. به علاوه، این گوشی با قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی مانند AI Eraser (حذف سوژه ناخواسته از تصاویر) و AI  Photo Enhance (بهبود کیفیت عکس‌ها) همراه می‌شود.

برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، ویوو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار داده که در ناچ حفره صفحه‌نمایش جای دارد. انرژی موردنیاز این میان‌رده اقتصادی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

رنگ بندی ویوو Y300 پلاس

از دیگر مشخصات فنی ویوو Y300 پلاس می‌توان سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، گواهی ضدآب و گردوغبار IP54 و اندروید ۱۴ را نام برد. این گوشی در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می‌شود و با برچسب قیمتی ۲۳٬۹۹۹ روپیه (۲۸۵ دلار) به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها: