خانهاخبار
مشخصات وان پلاس 13R فاش شد؛ بهترین میان‌رده سال؟!

مشخصات وان پلاس 13R فاش شد؛ بهترین میان‌رده سال؟!

میان‌رده موردانتظار وان پلاس ظاهراً با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

۲۶ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس به زودی از گوشی پرچمدار OnePlus 13 رونمایی خواهد کرد. حالا اما به تازگی گزارشی ادعا کرده غول فناوری چین در حال توسعه یک میان‌رده جدید است که با ویژگی‌های برجسته‌ای مانند باتری حجیم و تراشه قدرتمند عرضه می‌شود. 

مشخصات فنی وان پلاس 13R

افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo بخشی از مشخصات فنی یک دستگاه میان‌رده را به اشتراک گذاشته است. این فعال حوزه فناوری اشاره‌ای به نام محصول مدنظر خود نکرده، ولی به نظر می‌رسد این گوشی متعلق به سری ایس (Ace) خواهد بود. 

طبق اطلاعات فاش‌شده، این دستگاه به مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS اذعان داشته که این گوشی از نمایشگر تخت با رزولوشن تصویر 1.5K و سنسور 1/1.56 اینچی IMX906 سونی (برای دوربین اصلی)‌ بهره خواهد برد. همچنین شایعه شده مدل جدید سری ایس از فناوری تصویربرداری مشابه سری فایند X8 برخوردار می‌شود.

وان پلاس 12R

محصولات سری ایس معمولاً تنها برای بازار چین در دسترس قرار می‌گیرند، ولی دو مدل وان پلاس ایس ۲ و ایس ۳ به ترتیب با نام‌های وان پلاس 11R و 12R روانه بازارهای جهانی شده‌اند. با توجه به این موضوع، امکان دارد که گوشی ایس ۵ (یا ایس ۵ پرو) نیز با نام وان پلاس 13R برای بازارهای بین‌المللی عرضه شود. 

برچسب‌ها: