خانهاخبار
اوپو طراحی سری فایند X8 را تایید کرد

اوپو طراحی سری فایند X8 را تایید کرد

اوپو با انتشار تیزری طراحی سری پرچمدار موردانتظار خود را به نمایش گذاشت.

۲۶ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

اوپو در تاریخ ۲۴ اکتبر سال جاری میلادی (۳ آبان ۱۴۰۳) رویداد بزرگی را برگزار خواهد کرد که در آن از سری پرچمدار Find X8 رونمایی می‌کند. روز گذشته، تصاویر رندری گوشی‌های موردانتظار این برند در اختیار کاربران قرار گرفت و امروز نیز مشخصات فنی آن‌ها فاش شد.

حالا اما غول فناوری چینی تیزری را به اشتراک گذاشته که طراحی محصولات جدید این تولیدکننده از جمله فایند X8 و فایند X8 پرو را نشان می‌دهد. 

تیزر محصولات جدید اوپو

در حال حاضر، گوشی‌های فایند X8 / X8 پرو، تبلت Pad 3 Pro و هدفون Enco X3 در فروشگاه اوپو لیست شده‌اند. به علاوه، ساعت هوشمند Watch X نیز عرضه خواهد شد که با یک بند جدید خاکستر‌ی‌رنگ روانه بازار می‌شود. 

مدل استاندارد نسل جدید سری فایند از لبه‌های تخت برای پنل جلویی و پشتی بهره خواهد برد. از نظر مشخصات فنی، این دستگاه از نمایشگر ۶٫۵۹ اینچی برخوردار خواهد شد. به علاوه، شایعه شده ضخامت و وزن این محصول به ترتیب برابر با ۷٫۸۴ میلی‌متر و ۱۹۳ گرم خواهد بود.

طراحی سری فایند X8

از سوی دیگر، نسخه پرو با نمایشگر و فریم خمیده همراه خواهد شد. به نظر می‌رسد صفحه‌نمایش X8 پرو از هر چهار طرف خمیده خواهد بود. این پرچمدار از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی، ضخامت ۸٫۲۴ میلی‌متری و وزن ۲۱۵ گرمی بهره خواهد برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هدفون Enco X3 نسخه ری‌برند وان پلاس بادز پرو ۳ به شمار می‌رود. تبلت اوپو پد ۳ پرو نیز در چهار کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: