خانهاخبار
ریلمی GT 7 Pro در ماه جاری میلادی معرفی می‌شود

ریلمی GT 7 Pro در ماه جاری میلادی معرفی می‌شود

گوشی موردانتظار ریلمی به جدیدترین تراشه کوالکام و دوربین پریسکوپی مجهز خواهد بود.

۲۵ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) گوشی‌های پرچمدار مختلفی معرفی خواهند شد. برای مثال، اوپو در تاریخ ۲۴ اکتبر (۳ آبان) از سری فایند X8 رونمایی خواهد کرد و سری آنر مجیک ۷ نیز در تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان) از راه خواهد رسید. 

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که وان پلاس ۱۳ و سری شیائومی ۱۵ نیز در هفته آخر ماه اکتبر (اوایل آبان) عرضه می‌شوند. حالا اما ریلمی نیز به تازگی اعلام کرده که در ماه جاری میلادی از گوشی Realme GT7 Pro پرده‌برداری خواهد کرد. 

مشخصات تراشه و دوربین ریلمی جی تی ۷ پرو

طبق تایید رسمی رئیس شعبه چین برند ریلمی، مدل جی‌تی ۷ پرو در ماه اکتبر معرفی می‌شود و به تراشه پرچمدار جدید کوالکام و لنز تله‌فوتو پریسکوپی مجهز خواهد شد. به لطف این دو ویژگی، کاربران هم از توان پردازشی قابل‌توجه دستگاه بهره خواهند برد و هم تجربه عکاسی باکیفیتی خواهند داشت.

طبق شایعات قبلی، نسل جدید سری جی‌تی از نمایشگر اختصاصی برند سامسونگ با رزولوشن تصویر 1.5K‌ برخوردار می‌شود که از فناوری تنظیم نور DC و ویژگی محافظت از چشم کاربر پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به نخستین گوشی ریلمی بدل خواهد شد که با سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر عرضه می‌شود.

پوستر ریلمی جی‌تی ۷ پرو

گزارش شده پرچمدار غول فناوری چینی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری بهره خواهد برد.

افزون‌بر پردازنده قدرتمند و لنز پریسکوپی، دیگر ویژگی مهم این محصول باتری حجیم ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن خواهد بود که ظاهراً از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی نیز برخوردار می‌شود. انتظار می‌رود جی‌تی ۷ پرو با اندروید ۱۵ و گواهی ضدآب و گردوغبار IP69 روانه بازار شود. 

برچسب‌ها: