خانهاخبار
جزئیات فنی سری اوپو فایند X8 در دسترس قرار گرفت

جزئیات فنی سری اوپو فایند X8 در دسترس قرار گرفت

گوشی‌های پرمیوم اوپو در تاریخ ۲۴ اکتبر سال جاری میلادی (۳ آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهند شد.

۲۵ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

اوپو اخیراً تایید کرد در تاریخ ۲۴ اکتبر سال جاری میلادی (۳ آبان ۱۴۰۳) از سری فایند X8 رونمایی خواهد کرد که شامل دو نسخه استاندارد و پرو می‌شود. حالا در فاصله یک هفته مانده به معرفی این گوشی‌ها، لیست کامل جزئیات فنی آن‌ها در دسترس قرار گرفته است. 

مشخصات فنی Oppo Find X8

طبق این گزارش، مدل استاندارد از نمایشگر اولد ۶٫۵۹ اینچی با لبه‌های تخت بهره خواهد برد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پنل قادر خواهد بود به روشنایی ۴۵۰۰ نیتی دست پیدا کند و از فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM برخوردار می‌شود. 

فایند X8

قلب تپنده این پرچمدار تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ خواهد بود که با حافظه رم LPDRR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۶۳۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۸۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

برای تصویربرداری، مدل جدید سری فایند از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

اوپو فایند X8

ضخامت و وزن X8 به ترتیب برابر با ۷٫۸۵ میلی‌متر و ۱۹۳ گرم خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پوشش محافظ گوریلا گلس برای هر دو پنل جلویی و پشتی و گواهی ضدآب و گردوغبار IP69 اشاره کرد. 

محصول پرمیوم اوپو در چهار کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین در رنگ‌های مشکی، آبی،‌ سفید و صورتی به فروش خواهد رسید.

مشخصات فنی Oppo Find X8 Pro

مدل پرو سری از نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۷۸ اینچی با لبه‌های خمیده بهره می‌برد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، روشنایی ۴۵۰۰ نیتی و فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند. به مانند نسخه استاندارد، این گوشی نیز به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه می‌شود.

اوپو فایند X8 پرو

انرژی موردنیاز X8 پرو توسط باتری حجیم‌تر ۵۹۱۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۸۰ واتی و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. 

پنل پشتی این محصول میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۶ برابری خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت.

فایند X8 پرو

این دستگاه از ضخامت ۸٫۲۴ میلی‌متری و وزن ۲۱۵ گرمی بهره می‌برد. به علاوه، این پرچمدار بالارده در پنج کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی به فروش خواهد رسید.

رنگ‌بندی فایند X8 پرو شامل رنگ‌های مشکی، آبی و سفید خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان گواهی ضدآب و گردوغبار IP69، پوشش محافظ گوریلا گلس و دکمه تصویربرداری اختصاصی Quick Capture را نام برد.  

برچسب‌ها: