خانهاخبار
شیائومی ۱۵ با تراشه کوالکام و باتری حجیم همراه می‌شود

شیائومی ۱۵ با تراشه کوالکام و باتری حجیم همراه می‌شود

به تازگی افشاگری شناخته‌شده لیست مشخصات فنی کلیدی پرچمدار شیائومی را به اشتراک گذاشته است.

۲۵ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

شیائومی اخیراً از سری ردمی نوت ۱۴ رونمایی کرد و حالا در حال آماده‌سازی برای پرده‌برداری از سری پرچمدار Xiaomi 15 است که شامل دو نسخه استاندارد و پرو خواهد بود. شایعه شده این دستگاه‌ها در ماه جاری میلادی (اکتبر / مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهند شد. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar لیست مشخصات فنی کلیدی گوشی شیائومی ۱۵ را به اشتراک گذاشته که محصول کامپکت (جمع‌وجور) غول فناوری چینی به شمار می‌رود. 

مشخصات فنی شیائومی ۱۵

طبق اطلاعات غیر رسمی، این دستگاه به نمایشگر امولد ۶٫۳۶ اینچی با لبه‌های تخت مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، به لطف گواهی IP68، پرچمدار شیائومی در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود.

انرژی موردنیاز شیائومی ۱۵ احتمالاً توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۹۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، مدل قبلی این گوشی با باتری ۴۶۱۰ میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شده است.

شیائومی ۱۴

برای تصویربرداری، این محصول پرمیوم از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳٫۲ برابری استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد تنها دوربین اصلی این گوشی از سنسور جدیدی برخوردار خواهد شد و لنز‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض با سنسور مشابه نسل قبلی همراه می‌شوند. 

افشاگر Yogesh Brar تایید کرده که این پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت (یا اسنپدراگون ۸ نسل چهار) و رابط کاربری HyperOS 2.0 (مبتنی بر اندروید ۱۵) روانه بازار می‌شود. شایعات قبلی نیز ادعا کرده‌ بودند که شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو جزو نخستین گوشی‌های بازار خواهند بود که با سخت‌افزار جدید کوالکام عرضه می‌شوند. 

برچسب‌ها: