خانهاخبار
اوپو رینو ۱۳ پرو به تراشه قدرتمندی مجهز می‌شود

اوپو رینو ۱۳ پرو به تراشه قدرتمندی مجهز می‌شود

میان‌رده موردانتظار اوپو از مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ و شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد.

۲۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

اوپو در تاریخ ۲۴ اکتبر سال جاری میلادی (۳ آبان ۱۴۰۳) از دو گوشی پرچمدار فایند X8 و فایند X8 پرو رونمایی خواهد کرد. حالا اما به نظر می‌رسد این برند در حال توسعه یک دستگاه میان‌رده به نام Reno 13 Pro نیز است که با ویژگی‌های مهمی عرضه می‌شود.

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station مشخصات فنی نمونه اولیه یک گوشی را به اشتراک گذاشته که ظاهراً به نسل جدید سری رینو مربوط می‌شود.

مشخصات فنی اوپو رینو ۱۳ پرو

طبق گزارش افشاگر DCS، این محصول به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهد شد و از مقاومت بالایی در برابر آب و گردوغبار بهره خواهد برد. به علاوه، میان‌رده اوپو احتمالاً با دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ بی‌سیم همراه خواهد شد. کاربران اذعان کرده‌اند که گوشی مدنظر این فعال شناخته‌شده حوزه فناوری همان رینو ۱۳ پرو است.

شایعه شده اوپو این دستگاه را به فریم فلزی مجهز نخواهد کرد تا تفاوت‌های بین محصولات میان‌رده و پرچمدار قابل‌تشخیص باشند. از سوی دیگر، مدل جدید رینو از فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی خواهد کرد. 

اوپو رینو ۱۲ پرو

در حال حاضر، هنوز لیست مشخصات فنی محصول موردانتظار غول فناوری چین فاش نشده است. با این وجود، اخیراً افشاگری ادعا کرد که مدل‌های استاندارد و پرو سری Reno 13 به ترتیب با باتری‌های ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۵۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها: