خانهاخبار
آنر مجیک ۷ پرو چندین بهبود مهم خواهد داشت

آنر مجیک ۷ پرو چندین بهبود مهم خواهد داشت

پرچمدار پرمیوم آنر با شارژ ۱۰۰ واتی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر همراه خواهد شد.

۲۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

روز گذشته، آنر تایید کرد که در تاریخ ۳۰ اکتبر سال جاری میلادی (۹ آبان ۱۴۰۳)‌ از سری Magic 7 رونمایی خواهد کرد. شایعه شده سری پرچمدار این برند در چهار مدل استاندارد، پرو، آلتیمیت و RSR پورش دیزاین روانه بازار خواهد شد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station مشخصات فنی یک دستگاه را به اشتراک گذاشته که احتمالاً مربوط به گوشی Honor Magic 7 Pro هستند. 

گزارش مشخصات فنی آنر مجیک ۷ پرو

افشاگر DCS با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده یک گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار با بهبودهای مختلفی از جمله سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، شارژ ۱۰۰ واتی باسیم، شارژ بی‌سیم سریع‌تر و صفحه‌نمایش با حاشیه‌های فوق‌نازک همراه خواهد شد.

در ادامه پست خود، این فعال حوزه فناوری اضافه کرده که این دستگاه از دوربین اصلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی مشابه نسل قبلی خود بهره خواهد برد. به علاوه، ظرفیت باتری این محصول نیز تغییری نخواهد داشت. 

در حالی که در گزارش این افشاگر اشاره‌ای به نام هیچ دستگاهی نشده است، به نظر می‌رسد گوشی موردنظر Digital Chat Station همان مجیک ۷ پرو خواهد بود. 

آنر مجیک ۶ پرو

برای یادآوری، مدل مجیک ۶ پرو به باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که از شارژ باسیم ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. در این رابطه، اخیراً شایعه‌ای ادعا کرد که نسل جدید این گوشی با باتری ۵۶۲۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی عرضه می‌شود.

نسخه پرو سری مجیک ۷ احتمالاً به سنسور OV50H شرکت OmniVision مجهز می‌شود. این دوربین قبلاً در گوشی‌هایی مانند هواوی پیورا ۷۰ و شیائومی ۱۴ به کار رفته و مورد تحسین قرار گرفته است. 

برچسب‌ها: