خانهاخبار
این رندرها احتمالاً نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را نشان می‌دهند!

این رندرها احتمالاً نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را نشان می‌دهند!

به تازگی تصاویری در دسترس قرار گرفته که ظاهراً به گوشی تاشو موردانتظار سامسونگ مربوط می‌شوند.

۲۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6) جدیدترین تاشو پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود. علی‌رغم آن که این دستگاه از بهبودهای مهمی بهره می‌برد، تشدید رقابت‌ها در بازار گوشی‌های تاشو باعث شده تا کاربران انتظار بیشتری از غول فناوری کره داشته باشند. 

گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند این برند کره‌ای در حال توسعه یک مدل جدید از محصول تاشدنی خود است که با نام گلکسی زد فولد ۶ اسپشیال ادیشن (Galaxy Z Fold 6 Special Edition) عرضه می‌شود. در مقایسه با مدل استاندارد، این دستگاه از ویژگی‌های بهتری برخوردار خواهد شد. 

حالا اما به تازگی افشاگری به نام ایوان بلس تصاویری از یک گوشی را به اشتراک گذاشته که ظاهراً به دستگاه تاشو موردانتظار سامسونگ مربوط می‌شوند. 

سیستم دوربین گلکسی زد فولد ۶ اسپشیال ادیشن

طبق رندر بالا، این محصول از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که در یک ماژول مستطیلی‌شکل قرار می‌گیرد. جزیره دوربین این گوشی برآمدگی قابل‌توجهی دارد که باعث ضخیم‌تر شدن بدنه می‌شود.

در دومین رندر، دستگاه را از نمای جانبی مشاهده می‌کنیم که میزبان دو کلید سخت‌افزاری کنترل حجم صدا و پاور خواهد بود. از سوی دیگر، فریم میانی گوشی از رنگ رزگلد برخوردار می‌شود و ظاهری خاص را به همراه دارد. به علاوه، به نظر می‌رسد فریم این محصول تخت و نازک خواهد بود. 

نمای جانبی گلکسی زد فولد ۶ اسپشیال ادیشن

متاسفانه آقای بلس اشاره‌ای به نام گوشی حاضر در تصاویر نکرده، ولی به نظر می‌رسد این دستگاه همان نسخه ویژه زد فولد ۶ خواهد بود. شایعه شده این تاشدنی برای بازارهای کره جنوبی و چین (با نام W25) معرفی می‌شود.

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که مدل اسپشیال ادیشن به نمایشگر کاور عریض‌تر، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و بدنه نازک‌تر مجهز خواهد شد. به علاوه، تیزرهای تبلیغاتی فاش‌شده نشان می‌دهند که این گوشی پرمیوم در تاریخ ۱۸ اکتبر سال جاری میلادی (۲۷ مهر ۱۴۰۳) عرضه می‌شود.

در خبری مشابه، افشاگر Ice Universe تایید کرده که تاخوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ جدید کمتر از قبل می‌شود. 

برچسب‌ها: